Nuž je to tak. Sláva veľkej hudobnej šou je nekonečná. V susedných Čechách sa skončilo druhé kolo a vo veľkom sa rozbehli prípravy na ďalšie pokračovanie.

Nuž je to tak. Sláva veľkej hudobnej šou je nekonečná. V susedných Čechách sa skončilo druhé kolo a vo veľkom sa rozbehli prípravy na ďalšie pokračovanie. Úvodná časť druhého kola súťaže na Slovensku sa už tiež veľmi razantne rozbehla. Je to tak. SuperStar je tornádo, ktoré valcuje všetko, čo mu príde do cesty a najmä peňaženky spotrebiteľov.

Na vydanie spoločného singla finalistov v susedných Čechách pri prvom kole súťaže nikto ani nepomyslel. Až neopísateľný úspech takéhoto produktu na Slovensku „donútil“ vydavateľa, aby sa chopil príležitosti a vydal niečo podobné v Čechách. No, vlastne na vlas podobné, aspoň čo sa týka postupu a obsahu, len skladba je samozrejme iná.
Druhá Česká SuperStar už ani nebola príliš Česká, keďže v nej súťažil Slovák, ale i iné rasy. Nevadí, bolo to exotickejšie, čo malo k obrazovkám pritiahnuť viac divákov, no podľa výsledkov sledovanosti sa očakávania nenaplnili. Rovnaké je to aj so singlom. V Čechách ani zďaleka nezaznamenal taký úspech ako u nás na Slovensku (ten pôvodný, náš, samozrejme). Čím to asi bude? Aká je vlastne Hviezda snú?
Neuverím nikomu, kto mi bude tvrdiť, že sa pri príprave tejto „hymny“ neinšpiroval Slovenskom. I hudobne sú si tie skladby dosť podobné, pomalý a lacný, ale hlavne, že chytľavý „cajdák“. A samozrejme o tom ako teba chytiť šancu za pačesy, pretože sa nemusí viac opakovať a ešte niečo o splnených snoch a podobne. Už sa fakt divím tomu, kde tvorcovia týchto hymien hľadajú slová, keďže je to stále o tom istom a predsa inak podané. Ani v tomto prípade však tá pesnička nevybočuje zo zabehaného klišé, bohužiaľ, už dosť otrepaného a nudného. Festivaly politickej piesne by to ešte možno zhltli, no našťastie už neexistujú.
Obsahovo je tento singel úplne rovnaký ako ten slovenský. Radio verzia skladby, chlapčenská verzia, dievčenská verzia a karaoke verzia. Bohužiaľ, zub nedostatku času sa podpísal i pod tento projekt a hlavne pod jeho mužské a ženské verzie. Rovnako ako na Slovensku, aj tu sú v chlapčenskej verzie „vybraté“ ženské party a naopak. Pesničky tak strácajú akúkoľvek umeleckú hodnotu a menia sa na akúsi polo karaoke frašku.

Bohužiaľ, tento singel má jediný účel (ale to nie je iba v Čechách) – zarobiť. Zarobiť na ošiali, ktorý túto súťaž sprevádza. Pretože single iných interpretov sú minimálne zberateľskou raritou pre fanúšikov. Tento je však úplne slabučký a nemá absolútne žiadnu hodnotu. Komerčná záležitosť, vykalkulovaná do poslednej noty. Pokojne stačilo, aby sa objavila iba na spoločnej platni všetkých finalistov. Pre český hudobný biznis to mohlo byť menej boľavé.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2005
Celkový čas: 14:20

ZOZNAM SKLADIEB: