Táto recenzia bude  v našich končinách o pomerne neznámej 30 ročnej španielke; skôr herečke ako speváčke menom Leonor Ceballos Watling.

Táto recenzia bude  v našich končinách o pomerne neznámej 30 ročnej španielke; skôr herečke ako speváčke menom Leonor Ceballos Watling. Na jej debutovom CD Marlango, na ktorom vystupuje ako vokalistka so svojou skupinou nájdete dostatok klubovo- barovo- jazzových melódií zo Španielska. Leonor spieva poetický pop s náznakom jazzových prvkov. Ako príklad si zoberme američanku Norah Jones, alebo bezkonkurenčnú Sade. Leonor sa pohybuje v týchto melancholických vodách tiež ako ryba vo vode. A treba podotknúť, že jej to pristane. Zvukovú kulisu tvorí z väčšej časti piáno (Alejandro Pelayo) a basa (Mac Hernández), trúbka a gitary. Ak k tomu pridáme speváčkin hlas, jedným razom sa z celého albumu stane zmes rôznych nálad od zaľúbenej až po melancholickú, ktoré vás budú sprevádzať až do konca hudobnej stopy tohto CD.

Keďže krehká a pôvabná Leonor Waitling je skôr známa ako herečka, povedzme si niečo najskôr o jej pôvode a o tom, ktoré filmy stoja minimálne za zhliadnutie: Leonor Watling sa narodila v Madride Španielovi a Britke, a ako herečka pracovala v španielskej, anglickej a francúzskej produkcii. Debutovala v dráme „Visiace záhrady“ (1993). Neskôr po niekoľkých úlohách v španielskej televízii, účinkovala ako tehotná Palerma v komédii „Prvá noc môjho života“., natočenej koncom milénia. Pokračovala v ľahkých komédiách ako napr.: „Moja matka má rada ženy“ (2002), v ktorej hrala rozvedenú matku, ktorá musela vyjsť v ústrety vo všetkom, čo videla na očiach svojich dcér. Takisto účinkovala v historických drámach: „Čas statočných“ (2002) a „Túžba“ (1998).
Medzinárodné publikum si ju pamätá ako baletnú tanečnicu Aliciu v kóme, vo filme: „Hovor s ňou“. Réžiu tohto dojímavého a emotívneho snímku nemal na starosti nikto iný, ako samotný Pedro Almodóvar, ktorý je známy svojim nekonvenčným prístupom a vrelým vzťahom k ženám, ktorým vidí až do samotnej duše. Na ďalší rok sa Leonor objavuje v anglicky hovoriacej dráme: „Môj život bezo mňa“.  Vo francúzskej komédii Mauvais Esprit. V roku 2004 účinkovala v „Zlej výchove“ (Pedro Almodóvar) a „Kronike“ od (Sebastian Cordero).

Samotný hudobný album pôsobí ako celok veľmi upokojujúco, melancholicky aj zaľúbene. Hoci  má svoje malé nedostatky v niektorých piesňach a pasážach, ktoré však ucho bežného poslucháča len ťažko odhalí, netreba ho podľa mňa veľmi kritizovať ani rozoberať, pretože Leonor Watling patrí k tým umelcom, ktorej songy vychádzajú priamo zo srdca. Rozlúčme sa teda poslednou piesňou s názvom :“Every“ alebo „Každý“
„Každý riadok píšem pre Teba / Každé pravidlo dodržiavam kvôli Tebe/
Ale teraz si blízko/ Teraz si tu/ Ale ja neviem čo robiť/ So sebou
Každú hru budem hrať pre Teba/ Každú vinu vezmem na seba/