Pri vyslovení názvu tejto skupiny sa každému vybaví ich jediný obrovský „opičí“ hit The Bad Touch. Od jeho celosvetového úspechu však už ubehlo neuveriteľných šesť rokov a mohlo by sa zdať, že kapela Bloodhound Gang sa stratila kdesi v nenávratne.

Pri vyslovení názvu tejto skupiny sa každému vybaví ich jediný obrovský „opičí“ hit The Bad Touch. Od jeho celosvetového úspechu však už ubehlo neuveriteľných šesť rokov a mohlo by sa zdať, že kapela Bloodhound Gang sa stratila kdesi v nenávratne. Opak je však pravdou. Oni za tých šesť rokov vydali tri albumy, ktoré síce nepriniesli žiadny výrazný hit, ale svojich fanúšikov napriek tomu majú i v našich končinách.

V súčasnosti sa na trh dostáva už štvrtý album týchto Američanov. Hefty Fine síce vychádza v úplnej tichosti, bez šialeného proma, za to však regionálnej verzii, teda so skromným (ale o to viac šteklivým) bookletom a za podstatne rozumnejšiu cenu než CD ostatných zahraničných interpretov. To je veľké plus pre kapelu a vydavateľa a príjemné zistenie pre spotrebiteľa. Je tak totiž pravdepodobné, že pár originálov sa predá i v našich zemepisných šírkach.
Hoci sa to u nás nezdá (kapela Bloodhound Gang nie je u nás až tak „protežovaná“), u našich susedov má skupina dosť silnú základňu fanúšikov. Pomerne dobre sa im darí v Poľsku i Rakúsku, kde vystúpia ešte do konca roka naživo v neďalekej Viedni. O ich šteklivých vystúpeniach sa už toho pohovorilo viac než dosť, takže aj naši fanúšikovia majú možnosť zažiť ich teraz naživo. Do Viedne to nie je tak ďaleko.

Na začiatku zhrniem booklet, keďže v ňom nie je moc čo obdivovať. Teda ak nie ste založení na starších tlstých chlapoch, ktorí sú pre vás najzaujímavejší keď sú vyzlečení a ich fotografia zaberá celý priestor. Tlstý nahý chlap zaberá až tri strany štvorstranového bookletu. Je na titulnej strane i na dvojstrane vo vnútri. Zadná strana platne už patrí potrebným informáciám o autoroch.

Prejdime teraz postupne k muzike. Kapela sa po úspešnom albume Hooray For Boobies akoby stiahla z ústrania užívali si zarobené peniaze. Teraz sú však späť a to hneď s celou platňou a divokým videoklipom. Aktuálny singel sa volá Foxtrot Uniform Charlie Kilo. Kto by sa však obťažoval s dlhými názvami, zoberme to teda skratkou - F.U.C.K. a je po problémoch. Ani nový singel a ani platňa ako celok však neprinášajú žiadne výrazné zmeny vo zvuku kapely. Stále sú to veselé, pomerne hitové skladby, so silnými gitarami a ukričanými refrénmi. Taký rockový kabaret, na ktorý sme u Bloodhound Gang zvyknutí. Jednotlivé skladby neoplývajú žiadnymi hlbokými myšlienkami, ale pre fanúšikov sú jednoznačne zdrojom dobrej zábavy.
Bloodhound Gang sa však nikdy netvárili ako intelektuálna kapela. Ich cieľom bolo zabaviť poslucháča a to sa im podarilo i na tomto albume. Album ponúka dvanásť, plus jeden skrytý song a hoci sa chlapci na zadnej strane obalu tvária ako intelektuáli, týmto rozjareným "ksichtom" by to ťažko niekto uveril, aj keby na seba nahodili obleky najdrahších značiek. Bloodhound Gang to je hlavne zábava. Ich album sa hodí na nočnú párty, alebo do auta, jednoducho len tak. A ako sa v súčasnosti Bloodhound Gang odrazu objavili opäť na scéne, tak sa len tak opäť vytratia a vrátia sa zas po niekoľkých dlhých rokoch. Tak si tu zábavu treba vychutnať teraz. A plnými priehršťami. Táto platňa je do tanca i do bitky. Tak prečo váhať?

Vydavateľstvo: Universal Music, 2005
Celkový čas: 39:47

01.   Strictly For The Tardcore