Už iba pár dní a na Slovensku to rozbalí údajne najkrajšia speváčka sveta Natalie Imbruglia. Na Slovensko zavíta absolútne špeciálne, aby tu odohrala jeden z málo koncertov v strednej Európe a podporila tak predaj svojho aktuálneho albumu, z ktorého pesničky budú na koncerte dominovať.

Už iba pár dní a na Slovensku to rozbalí údajne najkrajšia speváčka sveta Natalie Imbruglia. Na Slovensko zavíta absolútne špeciálne, aby tu odohrala jeden z málo koncertov v strednej Európe a podporila tak predaj svojho aktuálneho albumu, z ktorého pesničky budú na koncerte dominovať. A nebude to iba taká nejaká návšteva na Slovensku. Natalie sa tu zdrží hneď tri dni, pričom nemá hviezdne maniere a najväčší dôraz kladie na to, aby si užila prehliadku mesta.
Po veľkom úspechu svojho hitu Turn sa sama obávala, že lepšiu pesničku nenapíše. Napísala a hneď niekoľko. S novým albumom síce čakala štyri roky, ale vskutku sa to oplatilo. Vyšiel už pred časom a jej priaznivci si ho tak mali príležitosť „nasúkať“ do hláv, aby si ho na koncerte mohli poriadne užiť. A predpokladám, že väčšina (a nielen fanúšikov) je z nového albumu Natalie Imbruglia Counting Down The Days príjemne prekvapená.

Ja osobne som na ňom nenašiel hluché miesto. Dá sa počúvať od prvej skladby až po tú poslednú. A práveže mám ešte taký dojem, že čím sa poradové číslo skladby zväčšuje, tým je ten album silnejší, emotívnejší, hustejší. Z hudobných nástrojov samozrejme prevláda gitara, tá španielska, občas prekvapia počítačom zmixované tóny. Hudobne najsilnejšie skladby sú práve v závere celého projektu.
Najväčšou dominantou platne je však spev. Pretože Natalie Imbruglia je speváčka, ktorá vie spievať. A dokazuje tak v pomerne rýchlejších skladbách, ako i v dokonale pomalých slaďákoch, v ktorých priam exceluje. Chvíľu na mňa pôsobí chladne ako Bjork, chvíľu je zas rozjašená ako tlupa súrodencov Corrsovcov. V konečnom dôsledku je však pôsobivá a originálna, jedinečná. Mladá kočka, ktorá si toho v živote podstatne dosť preskákala. A spieva o svojom živote tak presvedčivo, že nie je problém jej to uveriť hneď po prvom vypočutí. Presvedčí okamžite. Isté je však jedno. Nebudete ju počúvať iba jeden raz. Toto je hudobná lahôdka, na ktorú dostanete chuť okamžite po jej skončení a táto závislosť vás tak ľahko neopustí. Našťastie, nie je to závislosť chorobná, neublíži, práve naopak.

Výborný je i čierno – biely booklet, v ktorom nechýbajú fotografie, texty pesničiek, základné informácie. Všetko, čo poslucháč potrebuje mať. A ja verím, že v sobotu 19. novembra bude znieť Natalie Imbruglia v Bratislavskej Sibamac Aréne (NTC) rovnako výborne a farebne ako znie z tohto albumu. A keďže je o koncert veľký záujem predpokladám, že návštevníci z neho budú odchádzať nadšení rovnako ako poslucháči jej aktuálneho CD.

Žáner: pop
Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2005
Celkový čas: 43:15