Marc Terenzi započal svoju hudobnú kariéru v skupine Natural, ktorej úspešné single sa objavili i v našich rádiách. Po svadbe s nemeckou popovou divou Sarah Connor, ktorá patrí medzi mega hviezdy i v našich končinách, sa pustil do nahrávania svojho debutového sólového albumu nazvaného Awesome.

Marc Terenzi započal svoju hudobnú kariéru v skupine Natural, ktorej úspešné single sa objavili i v našich rádiách. Po svadbe s nemeckou popovou divou Sarah Connor, ktorá patrí medzi mega hviezdy i v našich končinách, sa pustil do nahrávania svojho debutového sólového albumu nazvaného Awesome. Album obsahuje okrem iných hitov i svadobnú skladbu Love To Be Loved By You, ktorú Marc napísal pre Sarah.

Celkovo je Terenziho album vcelku príjemným prekvapením na hudobnej scéne. Kým som mal možnosť vypočuť si ho, považoval som ho iba za ďalšieho naivného člena akejsi chlapčenskej skupiny, ktorej sa už nedarilo natoľko, aby spolu ďalej fungovala a tak sa vydal na sólovú dráhu. A ajhľa. Jediné, čo možno Terenzimu vytknúť je fakt, že hudobne ešte nemá jasno, akým smerom sa chce uberať. Pretože jeho debut je zmesou rôznych žánrov. Od sladkých dojákov, ktoré zo seba poodliepal ešte z čias Natural, cez chytľavé popové popevky (miestami doslova tanečné), až po niekoľko tvrdých, no stále melodických rockových skladieb. Takže teraz v tom nemám celkom jasno. Je Marc Terenzi popový, alebo rockový spevák? Pretože tie jeho dojáky, ktoré albumu dominujú mu hravo zožere každá babenka a bez problémov sa nimi uživí, či bude rocker, ale popový spevák.

Na druhej strane však vďaka tejto rôznorodosti má jeho album šmrnc a nenudí už po druhej pesničke. Potešiteľné tiež je, že Terenzi hravo zvláda každú polohu a dokáže presvedčiť v každej pesničke. To, čo týmto miž – mažom predviedol on, si môže dovoliť máloktorý spevák a ak to aj skúsi, nemusí to dopadnúť najlepšie. Terenzimu sa však jeho debutová platňa dá uveriť od začiatku do konca, pričom na jej konci nemám pocit, že ide iba o ďalšieho sladkého chlapca na hudobnej scéne. Keďže ide o vcelku stráviteľný disk, ostáva teraz už len na ľuďoch okolo mladého otca a speváka ako ho dokážu predať. Pretože Marc má na to, aby aspoň trochu zamútil vody hudobného biznisu.

Terenzi na svojom debutovom albume obstál i ako spevák, utiahne si to, čo spieva a spieva presvedčivo. Keďže sa ako autor podieľal na minimálnom pošte skladieb, pripisujem rôznorodosť hudobnej produkcie širokému spektru autorov, ktorí sa na platni podieľali. Podľa dostupných informácií ich bolo vskutku požehnane a v takýchto prípadoch to nebýva ľahká robota. Dovolím si však tvrdiť, že práve v tomto prípade všetci ustáli svoje pozície a Marca Terenziho úspešne priviedli na dráhu sólového speváka.

Booklet je viac – menej určený pre máničky so zapálenými lýtkami, ale to už tak býva pri sladkých chlapcoch, hoci Terenzi sa svojou produkciou ani náhodou nehrá na sladkého. Viac pripomína Bon Joviho, než sladkého Ronana Keatinga. Fotky v booklete ho však predstavujú skôr v tej romantickej polohe, ktorou sa prezentuje najmä pri manželke Sarah. Okrem fotiek sú v priloženej knižke i všetky texty a dosť husté (rozumej podrobné) informácie o skladbách i ľuďoch, ktorí priložili ruku k dielu. Sám sa tomu čudujem, ale neostáva mi nič iné ako skonštatovať, že tento projekt sa vydaril poriadne nad očakávaný priemer. Majiteľ CD má navyše k dispozícii i dva videoklipy, ktoré sú súčasťou projektu.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2005
Celkový čas: 54:27

01. Love To Be Loved By You (The Wedding Song)