Vydavateľstvo Universal Music v tomto čase prichádza s ďalšou radou zabehnutých i celkom nových výberových albumov. Milovníci hudobných skladačiek sa teda majú na čo tešiť.

Vydavateľstvo Universal Music v tomto čase prichádza s ďalšou radou zabehnutých i celkom nových výberových albumov. Milovníci hudobných skladačiek sa teda majú na čo tešiť. K dispozícii máme momentálne tri exkluzívne a veľmi zaujímavé exempláre.

Já tě miluju
Názov hovorí sám za seba. Táto skladačka vyšla pri príležitosti nedávneho Valentína, no svoje opodstatnenie má podľa mňa počas celého roka. Láska totiž kvitne v každej chvíli, nielen na Valentína. Podľa predošlých viet je hádam každému jasné, že skladačka Já tě miluju ponúka prierez romantickou tvorbou z českej a slovenskej hudobnej liahne. Ide prevažne o čerstvé romantické hity, ktorých vznik sa datuje najneskôr na dva roky. Výnimkou je hádam iba Jana Kirschner, ktorá tu boduje so svojou už niekoľko rokov „vypelichanou“, no stále veľmi dobrou Líškou.
Album ponúka osemnásť skladieb a mená ako No Name, Antela Langerová, Meky Žbirka, Chinaski, Richard Muller, Petr Hapka, Anna K, Pali Habera (exkluzívne z muzikálu Traja mušketieri), Helena Zeťová, Elán, Peha, Kryštof, Petr Kolář, či Dan Bárta sú zárukou domácej kvality. To najlepšie a najromantickejšie, čo u nás kedy vzniklo mapuje toto výborné CD a je sa na čo tešiť.
Vydavateľstvo: Universal Music, 2006
Celkový čas: 68:34

Tekno! 38
Tanečný výber Tekno by už tiež mohol pokojne písať svoju históriu. Vychádza totiž na 2 CD nosičoch a ten najaktuálnejší má neuveriteľné číslo 38. Áno, tanečná hudba je stále živá a rodí sa v nej stále dosť nových produktov. Vyznávači tanečnej hudby považujú tento výber za jeden z najlepších svojho druhu a zakaždým sa tešia na jeho pokračovanie. Aktuálny album okrem skvelého a zaujímavého bookletu ponúka na prvom CD s podtitulom „To The Dancefloor“ dvanásť neuveriteľných tanečných remixov. Priemerná dĺžka jednotlivých skladieb sa pohybuje okolo siedmich minút a i to je jasný dôkaz toho, že CD je naplnené temer do poslednej možnej minúty.
Prekvapením je remix skladby kapely Boney M Daddy Cool, katastrofou (našťastie jedinou) skladba Pump Up, ktorá je neskutočnou kópiou Madonninho hitu Hung Up. I takto sa dá zarábať, keď chýba nápad. Našťastie je to ojedinelý prešľap. Druhé CD má podtitul „To The Club“ a ponúka jedenásť tvrdých techno hitov určených skutočným labužníkom. Prekvapením je remix niekdajšieho megahitu Michaela Jacksona a Paula McCartneya Say Say Say, ale podobných perličiek sa tu nájde viac. Dokonalá zábava.
Vydavateľstvo: Universal Music, 2006
Celkový čas: CD1: 76:43, CD2: 79:37