Na DVD práve vychádza obsažná spomienka na britskú glam-rockovú skupinu The Slade. Približne 164 minútový disk sa skladá z troch častí: chronologická prehliadka najväčších hitov Wall Of Hits, záznam klubového koncertu Set Of Six – Live a napokon ešte prídavok More Hits.

Kostru albumu tvorí kompilácia Wall Of Hits - sled pätnástich skladieb z obdobia 1971 až 1991, ktorý po prvý krát vyšiel pod tým istým názvom, samostatne na VHS, už začiatkom deväťdesiatych rokov.
Hudba Slade sa postupne menila od „glitrových“ gitarových začiatkov na vysokých opätkoch (Feel the Noise, Far Far Away 1974) až po pop-rockové balady (My Oh My 1983,) fotbalovú hymnu (Give Us A Goal 1983), a škótske chorály pripomínajúce Garyho Moora či Thin Lizzy (Run Run Away 1984) či záverečný „rádiový“ hit (Radio Wall Of Sound, 1991) nie nepodobný štýlu skupiny Kiss.

Kompozície Slade väčšinou gradujú k výraznej pointe v podobe melodického refrénu alebo výrazného zborového motívu, čím sa násobí zjednocujúci účinok ich hudby. Slade pôsobia rovnako dobre na komparz ľudí tancujúcich n televíznom štúdiu ako na fotbalových fanúšikov na štadióne. Evidentná je aj ich celková inšpirácia melodikou a optimizmom Beatles, aj keď porovnávať je asi zbytočné – Slade mali nezameniteľnú vlastnú identitu a ich hudba celkom určite poznamenala charakter rocku a popu sedemdesiatych rokov, pričom niekoľkými výraznými hitmi sa zapísala aj do análov nasledujúcich dvoch desaťročí.
Slade boli kapelou zloženou zo štyroch individualít. Najvýraznejšou postavičkou bol samozrejme spevák Noddy Holder. Hoci mali Slade v Noddyho osobe výrazného sólistu, ktorý by iste nemal problém presadiť sa sólovo, vystupovali stále ako skupina, kde každý z muzikantov mal svoje stále miesto a podieľal sa na dobrej pohode vo vnútri, na hudobnom celku, ale aj imidži kapely. Túto parketu výrazne zastával gitarista a showman Dave Hill. S večnou iskrou v očiach a bizarných kostýmoch sekundoval v prvej línii „írskemu kočišovi“ Noddymu. Multiinštrumentalistické i skladateľské zázemie poskytoval skupine basgitarista Jim Lea, ktorý občas koloroval gitarový zvuk husľovými partmi, ale jeho leví podiel, hlavne na zvuku balád sa prejavil keď sa posadil za klavír (My Oh My), ale tiež vo veselších skladbách ako My Friend Stan, Thanks For The Memory atď. Bicie bez večne prežúvajúceho Dona Powella, najserióznejšieho rockera skupiny, si ani nemožno predstaviť.

Rešpektovaný publicista a kritik britského hudobného časopisu New Musical Express Eddie Shum a gitarista Oasis NoelGallagher sa zhodli na tom, že Slade boli v svojej podstate dôležitejší pre vývoj hudby než Radiohead.

Vydavateľstvo: Universal / Polydor

Žáner: Rock

Štýl: Glam Rock