Vitajte doma, pani Hegerová! I s takýmto nadšením a entuziazmom môžu vítať speváčku a prvú dámu česko - slovenského šansónu Hanu Hegerovú v domovskom vydavateľstve, kde vydala drvivú väčšinu svojich nahrávok.

Vitajte doma, pani Hegerová! I s takýmto nadšením a entuziazmom môžu vítať speváčku a prvú dámu česko - slovenského šansónu Hanu Hegerovú v domovskom vydavateľstve, kde vydala drvivú väčšinu svojich nahrávok. Hana Hegerová sa po niekoľkých rokoch, keď jej katalóg patril iným "rukám" sa totiž speváčka vracia do vydavateľstva Supraphon. Spoločné ambiciózne plány sa iba rysujú, ale nová kompilácia jej starších nahrávok je jasným dôkazom o kvalitnej a dobrej obnovenej spolupráci.
Hana Hegerová na albume Múj dík spieva piesne Pavla Koptu. Skvostný repertoár v nezameniteľnom speváckom prevedení si zaslúži i kvalitné texty a tých od Pavla Koptu sa Hegerovej dostávalo vrchovato. Tento textár by bol v tomto roku oslávil 75-te narodeniny, ktorých sa bohužiaľ nedožil. Vďaka svoje práci však ostal rovnako nesmrteľný ako jeho texty.
A práve tento špeciálny album spáchaný práve s Hanou Hegerovou ponúka výber úžasných a špeciálnych skladieb, ktorých nesmrteľnosť je už dávno preukázaná. Ich spolupráca trvala takmer tridsať rokov a to najlepšie, čo z nej vzišlo sa momentálne dostáva k polucháčom vo forme viac než hodinového CD, na ktorého výslednej podobe sa podieľala samotná speváčka a jej umelecký dôverník - Petr Malásek.

Citlivá úprava hudobných počiatočných originálnych nahrávok a písomná spomienka na otca veľmi podaného syna Václava Kaptu v booklete, to všetko doplnené o zachované dobové fotografie Alana Pajera, ktoré sú jasným dôkazom veľkého (a profesionálne i verného) priateľstva speváčky a jej básnika, sú ďalšími príspevkami k oslave skvelej muziky, ktorá je už dlhodobo overená časom.

Nie iba Láska nebeská, nie iba francúzske predlohy, ale tiež divadlo Semafor a skvostné Recitály. Jednoducho komplexný, šestnásť piesňový na šťastné chvíle stretnutí dvoch skutočných umelcov, ich rozjímanie nad nie vždy veselými témami. Ibaže práve taký je život - a dám, ktoré o ňom dokážu rozprávať tak sugestívne a presvedčivo ako Hana Hegerová nie je ani zo svetového hľadiska príliš veľa.

Absolútne výnimočný album, ktorý nadchne svojou reálnosťou a dôveryhodnosťou úplne každého. Album, ktorému sa dá jednoznačne uveriť, výborný a zrelý ako speváčka, ktorej každý nový projekt je očakávaný ako dážď pri dlhotrvajúcom suchu. Excelentná dáma, ktorú je nutné počúvať, pretože sa to oplatí.
Skvelý projekt, ktorý tak úžasne zamáva pocitmi poslucháča, až je to neuveriteľné.

Vydavateľstvo: Supraphon, 2006

Celkový čas: 63:29