Máme pre vás ďalšiu dávku hudobných titulov, ktoré určite stoja za zmienku a potešia najmä mladú generáciu. Ide totiž o tituly žánrov dance, hip hop, ale i niekoľko ďalších komerčných prekvapení.

Máme pre vás ďalšiu dávku hudobných titulov, ktoré určite stoja za zmienku a potešia najmä mladú generáciu. Ide totiž o tituly žánrov dance, hip hop, ale i niekoľko ďalších komerčných prekvapení. Jednoducho albumy, ktoré by nemali ujsť vašej pozornosti.

Danzel – No. 1´s
Belgický DJ, ktorého meno je známe všetkým milovníkom tanečnej hudobnej scény minimálne v Európe, vydáva svoj druhý album. A zatiaľ čo o jeho debute sa toho príliš veľa nevie, už po prvom vypočutí si jeho aktuálnej novinky je jasné, že táto jednoznačne zametie hudobnou tanečnou scénou. Moderná tanečná muzika, množstvo spevavých komerčných hitov, či konkrétnejšie až pätnásť nádejných úspešných songov. A jeden veselší ako druhý. Okrem klasickej diskotékovej tóniny Danzel siaha i po rytmoch latinskej Ameriky. A všetko vypracované tou najmodernejšou technikou. Tanečné kluby, traste sa! Toto je jednoznačne album nadchádzajúceho leta.
Celkový čas: 59:45

LL Cool J – Todd Smith
Nový album umelca, ktorý rapuje už od svojich deviatich rokov. Na jeho najnovšom albume hosťujú JLo, Mary J Blige, Teaira Mari, 112, Juelz Santana, Lyfe, Mary Mary a Ginuwine. Producentami projektu sa stali Jermaine Dupri, Timbaland, Pharrell, Scott Storch a tiež Trackmasters. Album sa do sveta vydal s podporou pesničky Control Myself, v ktorej určite rozpoznáte hosťujúcu Jennifer Lopez s Jeremainom Duprim. Rovných trinásť excelentných nahrávok, ktorými LL Cool J dokazuje, že ešte ani náhodou nepatrí do starého železa, že prepadliska dejín modernej muziky. A treba si priznať, že má toho na svojom konte naozaj dosť.
Celkový čas: 51:48

Ne-Yo – In My Own Words
Hudba r´n´b´ sa stala dominantnou na začiatku 21. storočia a v prvom počiatku bola doménou žien. V súčasnosti sa však na scéne objavil vážny pánsky konkurent. Ne-Yo je umelec, ktorého porovnávajú trebárs s Usherom. Sám ale priznáva, že jeho fascinujú najmä Prince, či Stevie Wonder. A v jeho hudbe je to skutočne cítiť. Absolútnou doménou tohto speváka je fakt, že dokáže neuveriteľne ľahko napísať chytľavé melódie a podmanivé frázy do svojich piesní. Počuť to najmä v singloch Stay, či So Sick. Výborný album s dvanástimi skladbami od človeka, ktorý skôr než sa stal spevákom pomáhal ako skladateľ a producent svojim speváckym kolegom.
Celkový čas: 49:33

Don Omar – Da Hitman Present Reggaeton Latino
Tento album považujem za najväčšie prekvapenie súčasnej hudobnej sezóny a dávam ho do pozornosti všetkým, ktorí radi objavujú v hudbe nové, hoci komerčné prvky a spojenia. Len veľmi ťažko získate niekde na internete informácie o tom, čo alebo kto je tento chlapík. Fakty sú však zbytočné, keď si vypočujete jeho album. Spojenie tanečnej a pomerne dosť i čiernej muziky, s prvkami reggae a latino muziky je unikátne. To všetko doplnené bravúrnym spevom tohto záhadného speváka. Ide o album, z ktorého ide toľko pozitívnej energie, že sa dá prijímať plnými priehrštiami. Užite si to! Je to geniálne! Nič tak dobré som už veľmi dlho nepočul.
Celkový čas: 44:32

Všetky albumy vydalo vydavateľstvo Universal Music v roku 2006.