Máme pre vás ďalšiu dávku hudobných titulov, ktoré určite stoja za zmienku a potešia najmä mladú generáciu. Ide totiž o tituly žánrov dance, hip hop, ale i niekoľko ďalších komerčných prekvapení.

Máme pre vás ďalšiu dávku hudobných titulov, ktoré určite stoja za zmienku a potešia najmä mladú generáciu. Ide totiž o tituly žánrov dance, hip hop, ale i niekoľko ďalších komerčných prekvapení. Jednoducho albumy, ktoré by nemali ujsť vašej pozornosti.

Richard Bona – Tiki
Ďalšie z pomerne neznámych mien na hudobnej scéne. Alebo tiež chuťovka pre fanúšikov kvalitnej hudby. Richard Bona je na hudobnej scéne už pomerne dlho a hoci sa to nezdá, tak na budúci rok oslávi rovnú štyridsiatku. Na svojom konte má niekoľko dlhohrajúcich albumov a ten najnovší nazval Tiki. Na svojom najčerstvejšom hudobnom dieťati predstavuje pravú muziku, ktorá vychádza zo srdca skutočného muzikanta a speváka. Prvky džezu, brazílskej muziky a čiernej muziky sú neuveriteľnou kombináciou, ktorá v konečnom dôsledku vytvorila unikátny a veľmi kvalitný projekt. Richard Bona je ďalším obrovským prekvapením svetovej hudobnej produkcie.
Celkový čas: 52:20

The Pussycat Dolls – PCD
Táto formácia rozjarených dievčat urobila rozruch na hudobnej scéne viac kvôli svojmu názvu, než kvôli muzike. Ale niečím zaujať treba. Hoci dievčatám nemožno ubrať ani fakt, že so skladbou Don´t Cha (participoval na nej aj Busta Rhymes) pomerne rázne zamiešali európske hitparády. A v podobnom duchu ako tento ich hit sa nesie celý album, ktorý by teda mohol priniesť niekoľko ďalších hitov. Netreba ale zaspať na vavrínoch. Album je síce pomerne rezký a veľmi dobre zvládnutý technicky i vokálne, ale doba ide ďalej. A je len na dievčatách, či ak prídu s novým produktom, bude o ne ešte záujem. Názov to druhý raz nezachráni. Alebo to bola prvoplánová jednorázová záležitosť a dievčatá sa už odporúčali do mačacej ....?
Celkový čas: 47:33

Bratz – Rock Angelz
Moja babka by isto povedala, aké sú Bratz „fajne ľaľky“. Samozrejme, myslela by bábiky, pretože presne to Bratz sú. Skupinu totiž tvoria hračkárske postavičky, milované najmä malými dievčatkami. Úžasný komerčný produkt, ktorý okrem samotných bábik a tohto CD, ktoré je vrcholom (a zároveň najinteligentnejšou časťou projektu) si k roztomilým kráskam môžete zadovážiť i tašky, notesy, šálky, tričká, video hry, telefóny a mnoho ďalších zvrátených hračiek s ksichtami Bratz. Sú jednoducho na vrchole. Rovnako ako ich „kolegyne“ Melanie C, Shakira, či Avril Lavigne, v ktorých stopách sa roztomilé bábky vybrali. A nech si hovorí, kto chce čo chce, ak opomeniem zvyšný sajrajt okolo týchto stvorení, tak ich rockovo sa tváriaci album je náhodou príjemnou zábavou. Titul komerčný produkt roka však majú Bratz viac než istý. V týchto dňoch vychádza už ich druhý album.
Celkový čas: 43:10

Shaggy – Clotherdrop
Minulý rok bol rokom návratu pre speváka menom Shaggy, o ktorom si už mnohí mysleli, že je umelecky mŕtvy. A ajhľa, „kučeravý“ Jamajčan sa vrátil. A navyše obkolesený množstvom zaujímavých hostí. Na platni participovali Will.I.Am z Black Eyed Peas (Shut Up And Dance), ale i Nicole z Pussycat Dolls (Supa Hypnotic), ale i Natasha Watkins, Brian Gold a Rayvon. Uznávam, že Shaggyho album je príjemným živelným prekvapením, plným energickej a živej muziky, ktorá môže zaujať v práve nadchádzajúcom lete (ak nejaké vôbec bude).
Celkový čas: 64:46

Všetky albumy vydalo vydavateľstvo Universal Music v rokoch 2005 a 2006.