Skupina P.S. vydala 29.mája 2006 svoj štvrtý radový album. P.S. – to sú predovšetkým Magda Vyletelová a Braňo Jančich. Koncertnú kapelu tvoria Jimi Cimbala – elektrická gitara, Rado Holúbek – bicie, Bruno Oravec – klávesy, Tomáš Garček – klávesy, Lukáš Olah – basa a Tomáš Veselický – elektrická gitara.

Skupina P.S. vydala 29.mája 2006 svoj štvrtý radový album. P.S. – to sú predovšetkým Magda Vyletelová a Braňo Jančich. Koncertnú kapelu tvoria Jimi Cimbala – elektrická gitara, Rado Holúbek – bicie, Bruno Oravec – klávesy, Tomáš Garček – klávesy, Lukáš Olah – basa a Tomáš Veselický – elektrická gitara. Z muzikantov, ktorých si kapela pozvala na nahrávanie, nechýbajú Marcel Buntaj, Emil Frátrik, Maťo Gašpar či Marián Čekovský. Mnohí z nich sú skutočné osobnosti, kvalitní muzikanti. Svoju robotu odviedli na albume, ako sa od nich očakavalo.

Predchádzajúce štúdiové počiny priniesli viacero poprockových hitov – Neváhaj a zhasni, Ja dobre viem, Možno sa dá, Jediný a ďalšie. A v podobnom duchu sa očakával aj nový album - ten obsahuje viacero potenciálnych hitov, stačí spomenúť úvodnú Plávaš v tom, Poviem ti či Polnoční ľudia. Treba uznať, že P.S., to sú predovšetkým melodické refrény a mnohé naozaj vydarené. Hlas Magdy Vyletelovej do tejto muziky sedí, nenudí, skrátka väčšinou sa dobre počúva. Trochu viac som čakal od Jimiho Cimbalu. Hráč jeho kvalít, ktoré dokazuje hlavne v domovskej kapele Metropolis, sa pokojne mohol s niektorými gitarami viac pohrať, pridať viac gitarových sól a na niektorých miestach ešte viac pritvrdiť. Snáď nabudúce… Lenže kapelu P.S. začína sužovať iný, vážnejší problém. Vykrádanie samých seba. Identické akordické postupy sa nedajú používať donekonečna a na tomto albume to už začína byť zreteľne počuteľné. Avšak možno nie pre väčšinu poslucháčov a fanúšikovia im to určite odpustia, ak si to vôbec všimnú. A v prípade P.S. ide predovšetkým o fanúšika a o zábavu, nie?

Štvrtý album. Vydarený alebo len do počtu? Vypočujte si a posúďte sami. Potenciál tam rozhodne je, úspechu albumu možno pomôže aj marketingový ťah - hosťovanie Roba Miklu. Viac informácií o kapele nájdete na ich stránke www.psinfo.sk

Vydavateľstvo: Home Production
Rok vydania: 2006
Diskografia: Dobré ráno, Všetko naopak, P.S.Info, Bez zbytočných rečí