Tak dobre! Chcela to, tak nech to má. Však keď si mohla zahrať v erotickom filme a tváriť sa, že je herečka, tak nech si nahrá album a tvári sa, že je speváčka.

Tak dobre! Chcela to, tak nech to má. Však keď si mohla zahrať v erotickom filme a tváriť sa, že je herečka, tak nech si nahrá album a tvári sa, že je speváčka. V každom prípade je však najmä dedička, hoci hudobného talentu na druhej strane príliš veľa nepodedila. Možno však nebolo po kom, pretože ten sa za milióny kúpiť nedá. Za tie sa však dá zabezpečiť nielen skvelá, ale i dosť rozmarná budúcnosť. Tento album je toho jasným dôkazom.

Ale pekne po poriadku. Paris Hilton sa preslávila ako vnučka majiteľa hotelov siete rovnakého názvu, ale tiež aj ako skutočná blondína, ktorá to za zdedené peniaze rada roztočí na akejkoľvek party. Najväčšiu radosť svojim fanúšikom však urobila ako herečka, a hlavná hrdinka "romantického" filmu One Night In Paris a tá jedna noc samozrejme nebola bedekrom po tomto hlavnom meste Francúzka. Na druhej strane, úlohu bedekra, ale po tele a jeho možnostiach krásnej Paris tento film splnil na výbornú.

A tým sa to vlastne začalo. Zatiaľ čo jej predkovia si na živobytie zarábali poctivou robotou, ona sa prezentovala úplne inak. Okamžite jej patrili titulné stránky novín a to sa jej páči. Však ona sa aj rada zabáva. Hlavne nočných kluboch a úplne najlepšie je, ak sa tam smie tancovať na stoloch, či okolo kovovovej tyče.

Krátko na to nastalo obdobie, kedy sa Paris vystrčila i po otvorení konzervy, čo malo za následok, že sa stala víťazkou rôznych súťaží. Trebárs o najhoršie obliekanú známu osobnosť, najhoršie sa chovajúcu známu osobnosť, či o najviac okolie iritujúcu osobnosť a množstvo ďalších lichotivých cien. No a samozrejme nechýbali ani ďalšie šteklivé filmy. Tento biznis vždy ochotne chňapne po dáme bez rozumu, ale s veľkým sex apelom. A hlavne, hoci je to neuveriteľné, všetko, čoho sa chytila, zožalo obrovský úspech. Preto bolo len otázkou času, kedy Hilton pričuchne i k vodám hudobným a vydá debutový (a hádam i posledný) album.

Najväčším šokom na tom všetkom je fakt, že na tejto platni spolupracovali ľudia, ktorí majú na svedomí úspechy speváčok Natalie Imbruglia, Gwen Stefani, Madonny, Cyndi Lauper, či kapelu The Pretender, ale i umelcov ako Pink, či Kelly Clarkson. Zvláštne, koľko kvalitných ľudí dokáže pritiahnuť jedna celkom nekvalitná ikona. V každom prípade však zostava týchto ľudí dala dohromady jedenásť pesničiek, ktoré keby hádam naspieval niekto iný, mali by i nejaký význam.

Takto síce vzniklo niečo pozitívne, no v prevedení takej hudobnej „godzily“ akou Paris jednoznačne je, to stráca akýkoľvek význam. A darmo, že sa na platni nachádza cover verzia známeho hitu Do Ya Think Im Sexy. Samozrejme, pôvodnému autorovi a interpretovi sa nová verzia nepáči, ale to v jeho prípade platí i o celom albume. Ale takých ľudí je určite viac. A je celkom pravdepodobné, že ak sa niekomu tento album páči kompletne, tak je to samotná Paris Hilton.

Album Paris Hilton je hudobne veľmi rozmanitý. nechýba rnb, rovnako tak však i rockové prvky, ako i klasický pop osemdesiatych rokov, odetý do modernejšieho kabátu. A mohli sa tí autori, skladatelia a producenti pokrájať. Ono to síce znie dobre, ale len istá časť. Samotná tvorba sa však musela prispôsobiť myšlienkovým pochodom Paris Hilton , ktorá CD dovtedy používala nanajvýš v domácej hi-fi zostave a aj tak nerozumela tomu o čom sa to točí, nakoniec natočila vlastný album. A každému je zjavne jedno, že je to o ničom. Je to predsa Paris a tá môže všetko. Má prachy, tak jej všetci kľačia pri nohách.

A že zvolila práve túto cestu? Mohla robiť predsa reklamu na maslo, či na plavky. Nie, ona mala pocit, že je speváčkou. No, bohužiaľ, príliš jej to nevyšlo. Chcela vydať kozmopolitný album, ktorý by nadchol davy. Nadchne, ale smiechom.

Paris je totiž viac kráskou, než speváčkou, takže nabudúce radšej niekde na módnej prehliadke, než v slúchadlách na ušiach.

Album vychádza v klasickej forme i ako CD s DVD.

Vydavateľstvo: Warner Music, 2006