Pravdepodobne to mala byť veľká paráda, skvelý projekt a hlavne prvý živý nosič košickej formácie No Name. A možno by sa to všetko naplnilo, keby sa nebolo udialo niekoľko nepredvídateľných udalostí, na základe ktorých vám hneď na úvod oznamujem, aby ste si počkali na druhé vydanie tohto projektu, prípadne už zakúpený album choďte omlátiť svojmu predajcovi o hlavu, pretože je aj jeho povinnosťou, aby na technické chyby prišiel.

Pravdepodobne to mala byť veľká paráda, skvelý projekt a hlavne prvý živý nosič košickej formácie No Name. A možno by sa to všetko naplnilo, keby sa nebolo udialo niekoľko nepredvídateľných udalostí, na základe ktorých vám hneď na úvod oznamujem, aby ste si počkali na druhé vydanie tohto projektu, prípadne už zakúpený album choďte omlátiť svojmu predajcovi o hlavu, pretože je aj jeho povinnosťou, aby na technické chyby prišiel. Práve vďaka nim totiž tento projekt stráca na hodnote.

Vynímajúc hudobnú stránku, o ktorej tento projekt je v prvom rade, vyskytlo sa ňom niekoľko technických záležitostí, ktoré kazia dojem a zo skupiny nerobia profesionálov. V prvom rade, na dvojCD, ktoré sme mali k dispozícii, sa prvá „placka“ končí v polovici jedenástej pesničky a nič nasleduje. Druhé CD však nezačína skladbou dvanásť, ale až pesničkou pätnásť, čiže tri pesničky uvedené na zozname chýbajú. Údajne sú však v distribúcii CD, kde tie tri pesničky sú na tom prvom CD. Celý ten projekt však nestojí dvadsať korún a tak i najmenšia chyba na ňom je neodpustiteľná, nie to ešte takéto balvany.

Potom je tu booklet, ktorý je zložený z nekvalitných koncertných fotografií a medzi strohými informáciami chýba i tá o tom, v ktorý deň bol koncert No Name v Prahe zaznamenaný.

Po obsahovej stránke by bolo takmer všetko v poriadku, keby niektoré pesničky na albume nechýbali. Inak však skupina ponúkla na svojom koncerte všetky svoje hity, ktoré im otvorili cestu úspechu nielen na Slovensku, ale najmä v Čechách, kde sú i dnes absolútnymi hviezdami. Chýba hádam jedine Kristínka, ktorú už chalani do repertoáru nezaradzujú.

Následne si dovolím nesúhlasiť s názorom, že Igor Timko je na živom CD o tri triedy horší spevák, než na štúdiovej platni. Tu si treba uvedomiť, že keby ten koncert znel ako platňa, tak netreba nikam chodiť. Hurónsky aplauz sa už medzi jednotlivé pesničky dá v pohode vsunúť bez toho, aby niekto do haly prišiel. Podľa mňa je Igor Timko v prvom rade šoumen, ktorému sa počas tej viac ako hodiny a pol podarilo urobiť výbornú atmosféru v najväčšej českej hale, ktorá bola navyše vypredaná. Čo by za to dali mnohí iní interpreti.

Že je toto CD zlé po technickej stránke? Čo na to povedať? Mohlo to znieť jednoznačne lepšie, dalo sa s tým pohrať, lepšie zostrihať, viac pretlačiť Timkov spev, ktorý je miestami zastretý hudobnými nástrojmi jeho spoluhráčov. Dalo sa na tom popracovať trochu viac. Ak je v takomto stave i DVD, ktoré vychádza zároveň s týmto CD a ktoré som ešte nevidel, tak je to trapas. Na druhej strane však v sebe chovám myšlienku, že keď už vychádza záznam koncertu na CD i DVD zároveň, je CD v takom prípade druhoradé a bazíruje sa najmä na kvalite DVD. To nie je ospravedlnenie, to je fakt.

Na záver hádam treba len dodať, že ak sa už niekto odhodlá ku kúpe tohto výberu najväčších hitov skupiny No Name v koncertnej podobe, tak to bude jednoznačne niekto, kto nebude bazírovať na technických chybách, či kvalite zvuku, ale niekto, kto si to prežil na vlastne koži a chce si to opätovne pripomínať. A pre takého nemá tento projekt ani tú najmenšiu chybičku.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2006
Celkový čas: CD1: 46:04, CD2: 34:06

01. Starosta