Skladačka Music Box Hity si už našla svoje pevné miesto na domácom hudobnom trhu, má svoju značku a svojich spotrebiteľov, ktorým zatiaľ dvakrát do roka prináša prehľad najžiadanejších hitov jedinej slovenskej hudobnej stanice.

Zaujímavosťou tohto projektu je fakt, že na CD sa neobjavujú iba aktuálne horúce hity, ale platňa so sebou vždy prináša i prierez niekoľkých starších pesničiek.
Na tomto albume sa napríklad z takejto kategórie objavil dva či tri roky starý hit Fuck It speváka Eamona, ktorý týmto singlom dosiahol svoj hudobný vrchol, napriek tomu, že má na trhu nový album, no hity z neho príliš nevychádzajú.

Piate pokračovanie Music Box Hitov prináša šestnásť známych singlov, ktoré v poslednom čase okupovali hitparády hranosti v rádiách, ale i televízne relácie. Zo slovenských interpretov nechýba aktuálny zlatý slávik Peter Cmorik so singlom Dážď, či stále v kurze letiaca formácia Desmod s pesničkou Niekto ti to povie skôr než ja.
Hneď niekoľko slovenských spevákov sa zas spojilo v skladbe Balada o poľných vtákoch, ktorou v minulom roku vzdali hold spevákovi Mekymu Žbirkovi. Slovenské farby ďalej na albume hája Zdenka Predná (Vietor), ktorej nový album sa už o pár dní objaví v predaji, Dara Rolins (Túžim) z platne D1, ktorá už čoskoro bude mať svojho nasledovníka s poradovým číslom 2 a na ktorej sa dočkáme určite unikátnych remixov.

Nechýba ani košická súrodenecká banda No Name so singlom Stromy a zrozumiteľná je ešte i Aneta Langerová s posledným singlom zo svojej debutovej platne, nazvaným Srdcotepec, hoci práve v jej prípade všetky očakávania smerujú k novému albumu, ktorý vyjde o pár týždňov. Zo Slovákov ešte nemožno opomenúť nitriansku grupu Gladiátor s pesničkou Bonboniéra.

Zahraničné farby hája hviezdy ako Shakira, Pink, či Eros Ramazzotti v duete s Anastaciou. K dispozícii je i Sarah Connor, ktorá tu má síce poriadne uprášenú, no veľmi dobrú skladbu Just One Last Dance. S touto baladou lámala rebríčky hitprárad už pred niekoľkými rokmi, no práve zaradenie tejto pesničky na túto skladačku je jasným dôkazom jej nadčasovosti.
Trochu mimo od komercie nás na platni nakoniec odvádza záverečná pesnička formácie System Of A Down s pesničkou Lonely Day.

Music Box Hity s poradovým číslom päť v záverečnom hodnotení ponúkajú viac ako hodinu preverených hitov, ktoré nenudia. Samozrejme, dalo sa tam napchať aspoň o štyri – päť viac, ale faktom tiež je, že to určite nepotrvá dlho a na trhu sa objaví ďalšia skladačka s rovnakým názvom, ibaže s poradovým číslom šesť. Treba len dúfať, že bude rovnako dobrá ako táto.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2006
Celkový čas: 62:31