Bolo pravdepodobne iba otázkou času, kedy táto krásavica príde na trh so španielsky naspievaným albumom. Jej pôvod i postavenie na hudobnom trhu si to doslova žiadalo.

Bolo pravdepodobne iba otázkou času, kedy táto krásavica príde na trh so španielsky naspievaným albumom. Jej pôvod i postavenie na hudobnom trhu si to doslova žiadalo. A samotná Jennifer o takejto platni dlhodobo snívala a pripravovala ju už dlhší čas. Ale až podnet od jej manžela Marca Anthony spustil veľké prípravy.

Album práve prichádza na trh a je príjemným prekvapením. Ak som doteraz netušil, čo chce byť vlastne „Lopezka“ viac, či speváčka, alebo herečka, tak tento album je jasným presvedčením toho, že je asi pravdepodobne viac speváčka. Aspoň na tomto projekte, ktorý považujem za mimoriadne vydarený.

V prvom rade z neho srší energia, čo na predchádzajúcich platniach tejto speváčky bola skôr výnimka v podobe niekoľko málo pesničiek. Práve španielčina robí s touto platňou divy a predstavuje speváčku v tom najlepšom svetle. Už na prvé počutie je totiž jasné, že Jennifer Lopez sa zhostila úlohy speváčky s plným nasadením a hlavne, že ju práca na tejto platni  skutočne bavila.

Dobrá nálada doslova srší z každej pesničky. V každej z jedenástich pesničiek znie speváčka absolútne presvedčivo. Či už ide o tklivé balady, alebo o energické skladby. Jedna taká, Qué Hiciste album uviedla do života a je skvelou štartovacou dráhou na uvedenie nového projektu. A určite to nebude jediný hit, ktorý táto platňa vyprodukuje. Bohužiaľ, práve španielčina môže byť paradoxne problémom, ktorý by mohol spôsobiť, že rádiá sa budú brániť hrať skladby z albumu. Je to však pravdepodobne iba dočasné, pretože tento album so sebou prináša toľko hitov, že si hranie jednoducho vynútia.

Zvuk Marca Anthonyho, ktorý na platni Como Ama Una Mujer priamo participoval je značný a jednoducho sa nedá prehliadnuť. Niektoré pesničky majú podobný zvuk ako jeho produkcia. Pre Jennifer, ktorá sa vo svojej hudobnej tvorbe ešte donedávna hľadala, je však jeho práca veľkým prínosom. Zdá sa, že tento zväzok jednoducho priniesol svoje ovocie v podobe vynikajúceho projektu, ktorý je na pomery toho, čo Lopez kedy na hudobný trh priniesla, jednoducho bravúrny.

Lopezová vďaka tomuto projektu prestala kráčať po tenkej hrazde medzi herectvom a spevom a dokázala, že hudba by mala byť v jej prípade prvoradá. Kráska, ktorá dokázala, že nemusí stavať iba na peknej tvári, ktorej je plný booklet, ale že vskutku niečo vie. Album Coma Ama Una Mujer je toho jasným dôkazom.

Lopezová v tejto chvíli môže kľudne zabudnúť na svoje vedľajšie aktivity v reštaurácii či v skrášľovacom salóne a venovať sa hudbe. Podľa dostupných informácií s týmto albumom vyráža na turné a snáď bude rovnako vydarené, než celý tento projekt. V lete sa po boku svojho manžela navyše Lopezová predstaví i vo filme, čo však bude po tak vydarenom albume už iba mierne povedané zbytočná kvapka v mori jej aktivít.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2007
Celkový čas: 50:02

Qué Hiciste