Ak je ešte niekto, kto si doteraz nekúpil žiadnu z výberoviek najpopulárnejších Írov na svete, skupiny U2, nastal ten správny čas. Prichádza totiž platňa so šestnástimi obrovskými hitmi tejto skupiny, ktoré sú známe v každom kúte našej Zeme, doplnené o dve úplne nové skladby tejto formácie.

Na tejto skladačke chýbajú pesničky z prvých albumov skupiny. Je na to jednoduchý dôvod. Na albumoch October a Boy jednoducho chýbali hity. A povedzme si úprimne, ktoré vydavateľstvo by dnes pristúpilo na takú dôveru, keby niektorý zo súčasných interpretov vydal dva albumy bez úspešných singlov? Kto by uveril tomu, že ešte sa im môže zadariť? Skupina U2 tú šancu dostala. Výber singlov z nasledujúcich albumov diskografie U2 je už však samozrejmý.

Všetko sa tu začína od albumu War o dvoch pesničkových klasík prvej dekády osemdesiatych rokov – Sunday Bloody Sunday a New Year´s Day. Starším s apri ich počúvaní premietajú v očiach obrazy minulosti, mládež vďaka nim zisťuje, čo je to klasika. Pride je najväčším hitom z albumu The Unforgettable Fire. Tri supersingle zas pochádzajú z pre mnohých najlepšieho albumu skupiny U2 – Joshua Tree so skladbou With Or Without You na čele. Snáď je vhodné spomenúť, že práve týmto albumom si skupina podmanila Ameriku, keď sa vďaka nemu dostala na prvé miesto rebríčka Bilboard.

Desire je rockový úlet z najviac „americkej“ platne v diskografii skupiny Rattle And Hum. Z najdôležitejšieho albumu skupiny, z deväťdesiatych rokov, Achtung Baby sa na tejto skladačke objavujú iba dva single. Platňu Zooropa skupina z pre mňa nepochopiteľných príčin obišla oblúkom. Mnohí však tvrdia, že je to celkom pochopiteľné. Za to zaradenie aspoň jednej pesničky z platne Pop by už naozaj prišlo vhod. V tomto prípade už hádam ide naozaj o omyl. Nemám vysvetlenie. Skladba Sweetest Hing sa zas na tejto skladačke objavila asi iba preto, že doteraz nebola vydaná na žiadnom inom oficiálnom nosiči. Najviac skladieb však pochádza z albumu All That You Can´t Leave Behind, ktorý bol ovenčený množstvo cien Grammy. Možno však stačila skladba Elevation. No a ešte dva single z albumu How To Dismantle An Atomic Bomb a už je po singloch.

Z dvoch nových pesničiek je nová vlastne iba jedna. Window In The Skies je výsledkom spolupráce U2 s Rickie Rubinom. Možno sa domnievať, že je to predzvesť nového albumu skupiny, pod ktorý by sa mal producentsky podpísať práve tento pán. Táto skladba nie je v ničom príliš výnimočná, snáď len tým, že sa dosť líši od pesničiek skupiny z posldných rokov. Hit to ale nebude a klasika už vôbec nie.

Za to však spoločná skladba s kapelou Green Day The Saints Are Coming sa vydarila. Ide o pesničku z repertoáru skupiny The Skids, ktorých popularita však neprekročila hranice Anglicka. Green Day dali pravdepodobne trochu sviežej krvi, pretože U2 v tejto skladbe znejú akoby mali o dvadsať rokov menej.
Album vychádza aj vo forme DVD s videoklipmi jednotlivých skladieb.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2006
Celkový čas: 74:35