Pred takmer dvadsiatimi rokmi sa ich fanúšikovia vzbúrili natoľko, že zhromaždili tisícky ich platní, CD albumov a kaziet, zaplatili si cestný valec a ten ich rozmliaždil.

Pred takmer dvadsiatimi rokmi sa ich fanúšikovia vzbúrili natoľko, že zhromaždili tisícky ich platní, CD albumov a kaziet, zaplatili si cestný valec a ten ich rozmliaždil. To bola forma protestu za prevalený škandál, že Milli Vanilli sú vlastne iba podstrčené bábky, za ktoré všetko ostatné robí niekto iný. Slávna a krátka kariéra sa okamžite skončila a chlapci prežili veľmi náročné obdobie ...

Skupina Milli Vanilli, v ktorej účinkovali Fabrice „Fab“ Morvan a Robert „Rob“ Pilatus vznikla v Nemecku v roku 1988 ako dielo producenta Franka Fariana, ktorému sa rozpadla zlatá baňa menom Boney M. Debutový album Milli Vanilli All Or Nothing dosiahol medzinárodný úspech. V roku 1990 zaň dvojica získala cenu Grammy za najlepšieho nováčika.

O pár mesiacov neskôr sa prevalilo, že tento album bol jednou z najväčších mystifikácií v hudobnej branži vôbec. Grammy skupine vzali. Album totiž nahrali úplne iní speváci – John Davis a Brad Howell. Morvan a Pilatus vystupovali jedine vo videoklipoch a v estrádach. Ich koncerty boli krok na krok nacvičeným ciskusom.

Keď sa pravda prevalila Rob skolaboval. Začal brať drogy a mal problémy so zákonom. Jeho telo našli v roku 1998. Dôvodom smrti bola kombinácia liekov a alkoholu. Milli Vanilli predali jedenásť miliónov albumov a neuveriteľných tridsať miliónov singlov. Nakoniec sa ukázalo, že boli najväčším klamstvom v hudobnej histórii. Dokonca natoľko zaujímavým, že tento rok by blízky spolupracovník Stevena Spielberga mal o skupine nakrútiť celovečerný film. Zakúpené sú už dokonca aj práva na sfilmovanie, hoci sa Fabrice tomu spočiatku veľmi bránil.

Zdalo sa, že história tejto formácie je navždy uzavretá. Doba si však žiada svoje (obete) a na trh sa dostáva výber najväčších hitov tejto skupiny. Úprimne povedané, dalo sa to čakať. Však prvotný amok nad činom tejto formácie už dávno pominul.
Mimochodom, ľudia, ktorí skutočne naspievali hity skupiny sa pod názvom The Real Milli Vanilli pokúsili preraziť na hudobnej scéne, no nepodarilo sa im. Skupina však za sebou zanechala hity, ktoré sa dodnes hrajú v rádiách a aj vyššie publikovaná informácia hovorí o tom, že ich osud bol natoľko zaujímavý, že i v dnešnej dobe je lákadlom pre filmárov.

Milli Vanilli totiž vytvorili históriu, na ktorú sa nezabúda. Album ich najväčších hitov je prvým v ich krátkej histórii a ponúka všetky skutočné hity, ktoré skupinu preslávili. Na platni nechýbajú skladby ako Girl You Know It´s True, I´m Gonna Miss You, Baby Don´t Forget My Number, či Blame It On The Rain. Pesnička pochádzajú z obdobia rokov 1988 – 1989, o čom informuje veľmi strohý booklet projektu.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2007
Celkový čas: 59:31

01. All Or Nothing