Keď sa stretne soul s latinskoamerickou hudbou, vznikne z toho romantická tanečná hudba. To pochopila úspešná trojica No Mercy z USA. Newyorčan Marty Crinton natrafil na Floride na svetovo úspešného producenta Franka Fariana (zo skupiny Boney M), ktorý ho hneď zobral pod svoje ochranné krídla.

Keď sa stretne soul s latinskoamerickou hudbou, vznikne z toho romantická tanečná hudba. To pochopila úspešná trojica No Mercy z USA. Newyorčan Marty Crinton natrafil na Floride na svetovo úspešného producenta Franka Fariana (zo skupiny Boney M), ktorý ho hneď zobral pod svoje ochranné krídla. Spolu s ním tvoria skupinu No Mercy dvaja kubánski emigranti, bratia Hernandezovci. Zaujali už singlovým debutom Missing a postupne sa prepracovali do tanečnej extratriedy skladbami Where Do You Go, When I Die, Please Don´t Go, Kiss You All Over, Hello How Are You.

Písal sa koniec minulého storočia a hudobným hitparádam dominovala práve vyššie spomínaná trojica, ktorá sa pokúsila pokoriť vtedajšiu nadvládu latinsko – amerických rytmov pánov Rickyho Martina a Enrique Iglesiasa. Darilo sa im pomerne úspešne a hoci mali za sebou najkomerčnejšieho manažéra, o ktorom sa zároveň hovorilo ako najväčšom podvodníkovi v dejinách populárnej hudby, vytúžený úspech dosiahlo. Ich kariéra, to sú dva úspešné albumy a tretí “pokus o zmier”, ktorý však ich kariéru pochoval.

Po deviatich rokoch sa vydavateľstvo Sony BMG Music Entertainment rozhodlo, že načrie do svojho archívu a po dlhom čase pripomenie trojicu sympatických Kubáncov. Ono by sa to mohlo zdať aj ako hold Frankovi Farianovi, keďže okrem No Mercy v tom istom čase vyšiel aj výber najväčších hitov dua Milli Vanilli, La Bouche a v tomto období sa na CD dostáva na trh aj kompletná diskografia skupiny Boney M. Všetky tieto formácie mal Frank Farian pod palcom a prinieslo mu nemalé peniaze.

Výpočet týchto mien je však aj jasným dôkazom toho, že Frank Farina bol jednoducho hitmaker, napokon sa stal nesmrteľným a mal jednoducho nos na hviezdy. Inak to nie je ani v prípade formácie No Mercy. Ich hity ako Missing, Where Do You Go, When I Die, Please Don´t Go, Kiss You All Over, či Hello How Are You sú jasným dôkazom toho, že Farian vedel, ktorou pastvou smerovať svoje ovečky, aby to pre neho malo čo najväčší osoh. A čuduj sa svete, podarilo sa mu to.

No Mercy dokázali vo svojej dobe prekonať i prekážky v podobe umelo vytvorených, viacčlenných boybandov, ku ktorým sa nikdy oficiálne nehlásili a aj v trojici dokázali ukočírovať svoju slávu. Dnes je síce zrejmé každému jedno aké sú ich osudy, no v konečnom dôsledku urobili v hudobnom biznise nezmazateľnú dieru.
Ich album najväčších hitov ponúka šestnásť skladieb, ktoré sa v konečnom dôsledku dajú naozaj nazvať hitmi. Pesničky, na ktoré väčšina majiteľov tohto CD bude už spomínať len s nostalgiou v srdci a súčasníkom jednoznačne neprinesú nič nového, však nie sú na zahodenie. Príjemný pop, ktorý má svoj hlas ešte aj v súčasnosti a dokázal by osloviť masy.
Keby sa ľady neboli pohli a nepripravili mnoho iného, v mnohých prípadoch omnoho horšieho marasu.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2007
Celkový čas: 76:51