Má štyridsaťšesť rokov, za sebou sedemročnú úspešnú kariéru, dvanásťročnú prestávka a veľkú chuť na návrat na hudobnú scénu. Paula Abdul začala svoju kariéru ako choreografka, ktorá spolupracovala s takými menami ako Janet Jackson, ZZ Top, Duran Duran, či Point Sisters.

Má štyridsaťšesť rokov, za sebou sedemročnú úspešnú kariéru, dvanásťročnú prestávka a veľkú chuť na návrat na hudobnú scénu. Paula Abdul začala svoju kariéru ako choreografka, ktorá spolupracovala s takými menami ako Janet Jackson, ZZ Top, Duran Duran, či Point Sisters. O tom, že okrem tanca ju zaujíma i spev a vie ho celkom slušne prezentovať, presvedčila mnohých poslucháčov v roku 1988, keď vyšiel jej debutový album Forever Your Girl. Platňa priniesla hity Straight Up a The Way That You Love Me.

Mnohým je dodnes jasné, že svoj úspech si ani náhodou nevyslúžila skvelým hlasom, ale vďaka skvelému producentovi, ktorý vycítil jej komerčnú silu a posúval ju kľukatými cestami šoubiznisu. Prvú prestávku si Paula Abdul dala už po vydaní druhého albumu, avšak v roku 1995 sa pokúsila o návrat vydaním ďalšej platne. To už bola štyri roky vydatá za herca Emilia Esteveza. Úspech to však nebol a tak sa Paula Abdul stiahla z hudobného sveta absolútne a zdalo sa, že umelecký svet už o nej nebude počuť.
Tretiu šancu dostala speváčka vďaka súťaži Pop Idol, v ktorej zasadla ako jeden z členov odbornej poroty. Bolo iba otázkou času, kedy speváčka zdvihne hodenú rukavicu a pokúsi sa o návrat do hudobného sveta.
Začiatok je pochopiteľným krokom hudobného vydavateľstva, a teda vydanie albumu najväčších hitov, ktoré by pripomenuli publiku speváčku, ktorá bodovala v hitparádach zhruba pred dvadsiatimi rokmi a po nej tu prišla už ďalšia, nielen hudobná generácia. Šokujúce je, že album Straight Up! Je vlastne kópiu jej albumu najväčších hitov z roku 2000. Oproti pôvodnej platni spred siedmych rokov vydavateľ vylúčil mix najväčších hitov a pridal tri ďalšie skladby. Chýba aspoň jediná novinka, ktorá by bola predzvesťou novej tvorby speváčky, ktorá sa údajne chce vrátiť opäť na scénu a pripravuje na to nový piesňový materiál. Bohužiaľ, na „novom“ výberovom albume tejto speváčky sú dokonca použité obdobné, či dokonca rovnaké fotografie ako tie, ktoré sa objavili na podobnej platni pred siedmymi rokmi.
Dovolím si tvrdiť, že ak sa tento album dostane do rúk súčasným spotrebiteľom populárnej hudby, osloví len málokoho. Tí, ktorí sa s tvorbou tejto speváčky stotožnili v čase jej najväčšej slávy zas nemajú dôvod siahať po tomto projekte. A nielen z dôvodu, že neprináša nič nové, ale aj preto, že z tých poslucháčov za tie roky už vyrástli dospelí ľudia a majú úplne iné starosti.
Ak sa však na tento projekt pozriem akýmsi nostalgickým okom, uznávam, že tých osemnásť pesničiek, z ktorých je pár naozaj veľkými hitmi sa počúva veľmi príjemne a je celkom slušným návratom späť. Bohužiaľ, trochu vyblednutých spomienok je príliš málo na odštartovanie novej hviezdnej kariéry.

Vydavateľstvo: EMI / Monitor, 2007
Celkový čas: 71:21

01. Forever Your Girl