Nový album americkej rockovej formácie Interpol ponúka jedenásť premiérových skladieb, ktoré produkoval Rich Costey, ktorého poznáme zo spolupráce s triom Muse.

Nový album americkej rockovej formácie Interpol ponúka jedenásť premiérových skladieb, ktoré produkoval Rich Costey, ktorého poznáme zo spolupráce s triom Muse. Ako prvý singel bola vybraná skladba Heinrich Maneuver, ktorá sa dostala do rádií na začiatku mája.

Album vznikal v New Yorku, naraz v dvoch štúdiách. Je to zároveň prvý album kapely, ktorý vychádza pod hlavičkou veľkého vydavateľstva. Tie predchádzajúce vychádzali pod hlavičkou vydavateľstva Matador Records. New York je opäť na nohách. Tento raz kvôli hudbe. Týmto albumom Interpol vkráčal do dospelého hudobného života a zaujímajú popredné miesto v rade k najdôležitejším hudobným skupinám našich čias. The Heinrich Maneuver z prvého singla, ktorý rozpráva o milostnej histórii Paula Banksa, úžasne uvádza poslucháča do skvelej nálady, ktorá následne panuje na celej platni. Skupina týmto albumom dokazuje, že ich predošlé hudobné zmýšľanie je už minulosťou a mienia sa vydať inou, omnoho vydarenejšou cestou. Skupina použila iné aranžmány, začína uvažovať inak, živšie, živelnejšie, modernejšie, prijateľnejšie a kompozičnejšie, pre široké masy, ktoré sa budú nadchýňať nad výbornou muzikou i spevom.

Interpol albumom Our Love To Admire dokazuje, že sa ďalej vyvíja a blížia sa k skupinách veľkých mien. Tento album je jednoducho ovocím dospelosti. Počúvame hudobníkov, ktorí jednoznačne vedia ovládať svoje nástroje. Our Love To Admire nanajvýš potvrdzuje ambície stať sa medzinárodnou hviezdou a skupinou, ktorá bude hravo vypredávať štadióny po celom svete. O každej z piesní na tejto platni by sa dal napísať doktorát. Nájdete tu kus U2, niečo z R.E.M., ale hlavne novú, sviežu a dravú produkciu, podporenú úžasným hlasom speváka a jeho dokonalým výkonom. Our Love To Admire je album, ktorý určite ani na moment nebude nudiť a verím tomu, že táto kapela sa čoskoro uchytí aj v našich zemepisných šírkach a dĺžkach. Fanúšikovia tejto skupiny už jednoznačne našli svoj album roku a tí, ktorí sa k nemu dostanú iba náhodou, ho bezpochyby zaradia do prvej desiatky svojich najobľúbenejších.

Interpol je americká indie rocková skupina sformovaná v roku 1998. Ich debutový album Turn on the Bright Lights vyšiel v roku 2002 nasledovaný albumom Antics, ktorý dosiahol komerčný aj kritický úspech. Skupinu tvoria Paul Banks, Daniel Kessler, Carlos Dengler a Sam Fogarino.

Vydavateľstvo: EMI / Monitor, 2007
Celkový čas: 47:03

ZOZNAM SKLADIEB: