Nový album Ozzyho Osbournea Black Rain odštartoval do sveta singel I Don´t Wanna Stop. Spevák na svojej internetovej strane vyhlásil súťaž na vytvorenie videoklipu k tej pesničke.

Nový album Ozzyho Osbournea Black Rain odštartoval do sveta singel I Don´t Wanna Stop. Spevák na svojej internetovej strane vyhlásil súťaž na vytvorenie videoklipu k tej pesničke. Dielo, ktoré zvíťazí sa stane oficiálnym videoklipom, ktorý bude promovať album po celom svete. Samotný spevák nakrútil videoklip k pesničke na tzv. zelenom plátne, pri ktorom ho nakrúcalo sedem kamier.

Black Rain so sebou prináša desať úplne nových skladieb, na ktorých s legendárnym spevákom spolupracoval gitarista Zakk Wylde, s ktorým Ozzy pracoval už aj v minulosti na svojich projektoch.
Už dávno rozprával o tom, že odíde na dôchodok. Avšak stále sa k tomu nemá. Ozzy Osbourne je spevák, od ktorého možno očakávať naozaj čokoľvek a jeho fanúšikovia sú ochotní mu aj čokoľvek odpustiť. Tento raz však nemajú čo, pretože Black Rain je naozaj dobrý album.
A oveľa lepší, než pred šiestimi rokmi vydaný Down To Earth. Áno, Black Rain má so svoj9m predchodcom veľa spoločného. Ozzy ďalej spieva tak ako spieval, charakteristické rífy Zakka Wyldea zostali, rovnako tak ako i jeho precízne sóla. A Knieža Temnosti sa navyše postaralo o to, aby sa na platni neobjavilo iba pár dobrých skladieb a ostatok by tvorila vata. Vznikol veľmi zaujímavý album, ktorý navyše môže v dôchodkovom veku prilákať Ozzymu nových fanúšikov. Tí starí mu po vypočutí tejto platne jednoznačne ostanú.

Black Rain môže miestami pripomínať predchádzajúci spevákov album, avšak oveľa bližšie má k platni No Rest For The Wicked. Najistejšie však je, že Ozzy stále dokáže zo seba dostať desať rovnocenných skladieb, ktoré ani na moment neznejú ako pesničky pripravené šesťdesiatročným dôchodcom, ktorý sa udržuje na tabletkách. Na Black Rain nájdete absolútne všetko, čo od Ozzyho Osbournea očakávate. Metalové petardy, ktoré sú medom pre uši, ale i balady, ktorými sa v podstate preslávil aj u širokej verejnosti. A hoci ani jedna z nich určite neprekoná úspech singlov Dreame, či Mama, I´m Coming Home, ide o príjemné rockové balady, akých je mnoho a nikomu neuškodia.

Ťažko v tejto chvíli predpovedať, či je Black Rain ojedinelým hudobným dieťaťom Ozzyho Osbournea, povestnou lastovičkou, ktorá neurobí jar, alebo sa teraz na nás zosype more nových projektov tohto požierača netopierov. Nateraz je však isté, že ak by Ozzy prichádzal len s takýmito platňami, tak žiadne čierne mračná sa nad ním sťahovať nezačnú. To ostatné si budeme môcť overiť snáď v blízkej budúcnosti.
Na budúci rok totiž Osbourne ohlásil autorský muzikál o Rasputinovi a možno po desiatich rokoch vyjde i ďalší spoločný album s jeho domovskou formáciou Black Sabbath.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2007
Celkový čas: 46:28