Ten názov hovorí za všetko. Je teda jasné, že ide o koncertný album, pričom záznam tejto nahrávky (a tiež obrazu, ktorý vyšiel zároveň s CD na DVD) vznikol počas troch koncertov v hlavnom meste Írska.

Ten názov hovorí za všetko. Je teda jasné, že ide o koncertný album, pričom záznam tejto nahrávky (a tiež obrazu, ktorý vyšiel zároveň s CD na DVD) vznikol počas troch koncertov v hlavnom meste Írska. Na tých Springsteen promoval svoj zatiaľ posledný štúdiový album (už o pár dní sa však na trhu objaví jeho aktuálna novinka) nahraný s formáciou The Seeger Seesion Band, nazvaný We Shall Overcome.

Fanúšikovia tejto hudobnej legendy si určite ešte spomínajú že v podstate išlo o akési írske country, ktoré nemôže mať lepšiu odozvu publika nikde inde na svete ako práve v Írsku. Možno aj preto záznam práve na tejto zastávke. Album však, okrem pesničiek zo spomínanej platne v živej podobe, prináša aj staršie pesničky speváka ako aj doteraz nikdy nevydané skladby. To všetko na dvoch CD, ktoré sú jedným slovom fantastické.

Prvé CD v prevažnej miere mapuje predchádzajúci Springsteenov album, ktorý som spomínal. V živej verzii znie nekonfliktne, podobne ako pôvodná štúdiová nahrávka a keby v pozadí nebolo počuť takmer každej skladby sa chytajúce publikum, ktoré bez problémov odspievalo namiesto speváka refrény, tak niekedy by to vyznelo tak, že ani nejde o živú nahrávku. Pesničky ostali v prevažne pôvodnej verzii, divoký band, ktorý speváka sprevádzal sa neunúval vytvárať nové aranžmány, čo však v konečnom dôsledku neprekáža, hoci priznávam, že práve táto časť je kvôli vyššie spomenutému lepšia na DVD, než ju len tak počúvať na CD. V každom prípade je však nahrávka po technickej stránke absolútne skvelá, čistá, záznam je bezchybný, rovnako ako spevákov tajomný prejav dospelého chlapa.
A už asi navždy budem tvrdiť, že skladba O Mary Don´t You Weep je to najlepšie, čo Springsteen zo svojich úst vypustil. Aj v tejto živej verzii sa v nej cíti nádherne isto a dáva v nej zo seba úplné maximum. Vrchol nielen tohto diela, ktorý v mojom ponímaní predstihol aj Streets Of Philadelphia, pesničku, ktorá pre mňa bola ešte donedávna akousi osobnou hymnou. Nazáver prvého CD si užite ešte grandiózny záver v podobe skladieb How Can A Poor Man Stand Such Times And Live a Jacob´s Ladder.

Druhý disk je už o dvadsať minút kratší a okrem pesničiek z ostatného štúdiového albumu prináša v prevažnej miere prekvapenia v podobe starších Springsteenových skladieb v nových úpravách, či doteraz nikde neuverejnených pesničkách, ktoré sú na albume uvedené ako bonusové skladby.

Album vychádza v exkluzívnom papierovom obale, ktorého súčasťou sú dva hudobné nosiče a príjemne spracovaný booklet so základnými informáciami a fotografiami z koncertu. V podstate ide o exkluzívne dielo pre každého hudobného fanúšika.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2007
Celkový čas: CD1: 72:36, CD2: 51:16

DISC 1: