Tak, a máme ich tu! Z celou dobou predpotopnou, jurskou, mystickou, fantastickou a čoskoro predpokladám, že aj fanatickou. Hellogoodbye sú totiž na najlepšej ceste dobyť európske, a tým pádom aj naše hudobné hitparády.

Doma v Amerike fungujú už neuveriteľných šesť rokov, avšak drvivú väčšinu času venovali tomu, aby sa dostali na vrchol hitparád. Podarilo sa im to až v minulom roku, keď vydali debutový album s nekonečne dlhým názvom Zombies! Aliens! Vampires! Dinosaurs! a dá sa povedať, že to je to obdobie, keď sa im začína dariť. Predtým sa so svojimi nahrávkami prezentovali najmä prostredníctvom internetu a u poslucháčov takouto formou získali slušný úspech, na základe čoho si ich následne všimlo veľké vydavateľstvo. Kapelu tvoria Jesse Kurvink (klavír), Marcus Cole (basa), Chris Profeta (bicie) a Forrest Kline (vokály, gitara).

Zhruba po roku úspešného ťaženia za oceánom sa formácia pokúša o šťastie aj v Európe a zdá sa, že sa im bude dariť aj tu. Ich album je už v prvej desiatke najpredávanejších platní na Britských ostrovoch a pilotný singel Here (In Your Arms) sa pomaly začína predierať aj našim éterom.

Here (In Your Arms) je navyše chytľavá tanečná skladba, ktorá, keby bola dorazila o trošku skôr, mohla byť skvelým letným hitom, avšak to ešte neznamená, že sa nemôže stať kráľovnou babieho leta 2007. Navyše, ak spĺňa všetky potrebné atribúty, ktoré k tomu potrebuje. Je melodická, tanečná, chytľavá, spája v sebe prvky tanečnej hudby, popu i rocku a elektronicky upravovaný spevákov hlas je milou spomienkou na deväťdesiate roky minulého storočia, keď sa s touto technológiou podarilo preraziť speváčke Cher. Here (In Your Arms) je jednoznačne najhitovejšou skladbou na platni Zombies! Aliens! Vampires! Dinosaurs!, avšak bezpochyby sa zadarí aj ďalším ostatným.

Hellogoodbye totiž na platni Zombies! Aliens! Vampires! Dinosaurs! prinášajú jedenásť regulárnych pesničiek a tri bonusy z doby dávno – nedávno minulej. Ak by sa dala skladba Here (In Your Arms) označiť za príjemný tanečný hit, v ďalších skladbách už treba rátať s trochou štipľavejšej nálady.
Rozumej tomu tak, že kapela v ďalších skladbách mierne priostruje, no ani náhodou neprekračuje pomyselné hranice popu. Zaujímavé je, že napriek ostrosti, dominantným hudobným nástrojom ostávajú klávesové nástroje (alebo počítačový technik?), ktorý vie klávesy rozparádiť do horúca, čo má za následok, že muzika znie síce dravo, avšak nemusí to byť nutne kvôli gitarám. Hoci aj tie v pesničkách Hellogoodbye zohrajú svoju úlohu.

Tri bonusové skladby na záver albumu napokon predstavujú skupinu ako koncertný ansámbel (v dvoch prípadoch) a na úplný záver mládenci ponúkajú jednu pesničku zo svojej prvotnej EP platne.

Hellogoodbye sú príjemným prekvapením na jesennom „hudbobraní“, dokážu očariť každou skladbou, pretože každá je iná, napriek tomu, väčšina z nich ostáva veselých a divokých, so slaďákmi sa pohrávajú iba sporadicky. Pri počúvaní tejto dosky sa určite nebude nikto nudiť. A keby náhodou, tak booklet je vyrobený vo forme akejsi detskej omaľovávanky, takže kľudne môžete upustiť uzdu svojej fantázii a vyfarbiť si ho podľa vlastných predstáv. Formácii Hellogoodbye sa to po hudobnej stránke podarilo priam skvostne.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2007
Celkový čas: 46:06

All Of Your Love