Rukolapným dôkazom toho, že vskutku pôjde o edíciu, je pokračovanie výberu najhranejších hitov najpočúvanejšieho slovenského rádia.

Rukolapným dôkazom toho, že vskutku pôjde o edíciu, je pokračovanie výberu najhranejších hitov najpočúvanejšieho slovenského rádia. Keď pred rokom vyletela prvá lastovička, nadšenie bolo na mieste. Najpočúvanejšie rádio na Slovensko pripravilo pre svojich poslucháčov výber toho najlepšieho z toho, čo môžu denne zachytiť na ich vlnách. Že bude mať CD úspech, o tom nikto nepochyboval. Vynárala sa však otázka, či bude mať svoje pokračovanie, ktoré by si bezpochyby zaslúžilo. Dnes je na svete odpoveď v podobe výberu hitov Rádia Expres nazvaného Expres Hity 02.

Album nájdete v predajniach veľmi jednoducho, stačí hľadať obdobný obal, ako malo CD pred rokom, tento rok však v zelených farbách, v ktorých sa niesla aj kampaň rádia. Album prináša oproti minulému roku o štyri skladby viac, teda rovnú dvadsiatku pesničiek, ktoré sa vďaka éteru Rádia Expres stali hitmi. Silné skladby domácich i zahraničných interpretov, vyberané s citlivým vkusom tak, aby oslovili široké spektrum poslucháčov, ktorých je zhruba milión denne.

Album celkom logicky nemohla otvárať iná skladba, ako Relax od Miku, ktorá sa stala akousi hymnou Rádia Expres a pre poslucháčov synonymom dobrej nálady, ktorú od svojho rádia očakávajú a dostávajú. Na albume ďalej nájdete mená, ako Gwen Stefani, formáciu One Republic s Timbalandom v závetrí, Shakiru, Linkin Park, Take That, či Jamesa Blunta , ktorého skladbu 1973 rádio premiérovalo na Slovensu exkluzívne a je pravdepodobné, že októbrový koncert speváka v Bratislave neostane zo strany rádia bez povšimnutia.
Zastúpení sú však aj domáci interpreti. Nechýba Komajota, Zuzana Smatanová, či Zdenka Predná, ale ani Desmod s pesničkou Zober ma domov, ktorej exkluzívna premiéra videoklipu prebehla práve na internetových stranách rádia. A rovnako, ako v minulom roku, keď sa na jedinom albume na Slovensku objavila pesnička Mekyho Žbirku Skoro dospelá, ktorá vznikla z nevinnej stávky moderátorov rádia so spevákom, aj na pokračovaní Expres Hitov nechýba jedna rarita. Ide o pesničku Muoj Bože v podaní skupiny Peha . Skladba z najnovšieho filmu Juraja Jakubiska o krvilačnej grófke Alžbete Bathoryovej mala rádiovú premiéru práve v najpočúvanejšom slovenskom rádiu a v súčasnosti už veľký hit môžete nájsť jedine na tomto CD.

Pokračovaním Expres Hitov potvrdilo Rádio Expres zámer urobiť z výberovky svojich najväčších a najhranejších hitov tradíciu. Vzhľadom na to, že ide bezpochyby o najsilnejšiu pesničkovú skladačku na slovenskom trhu, neostáva nič iné, len sa z toho radovať a dvadsiatku skvelých skladieb si užívať naplno.

Vydavateľstvo: Forza Music, 2008

01. MIKA - Relax
02. FERGIE - Big Girls Dont Cry