Aby bolo hneď na úvod jasné, názov skladby neuvádzam preto, lebo toto nie je oficiálny videoklip. Je to vôbec po prvý raz, čo si v tejto rubrike dovolím recenzovať niečo neoficiálne, ale keďže po internete sa takýchto hybridov potuluje viac než dosť, a tento je navyše skutočne zaujímavý, dovolil som si pri ňom sa pristaviť a ponúknuť ho aj vám.

Aby bolo hneď na úvod jasné, názov skladby neuvádzam preto, lebo toto nie je oficiálny videoklip. Je to vôbec po prvý raz, čo si v tejto rubrike dovolím recenzovať niečo neoficiálne, ale keďže po internete sa takýchto hybridov potuluje viac než dosť, a tento je navyše skutočne zaujímavý, dovolil som si pri ňom sa pristaviť a ponúknuť ho aj vám. Pesnička je samozrejme z Madonniho aktuálneho albumu Hard Candy, fanúšikovia nebudú ani dlho pátrať.

Samozrejme, vypočujte si aj pesničku, ktorá je výborná, ktorá je strašne fajn, ale pozrite hlavne videoklip. V tomto prípade si dovolím vyzdvihnúť hlavne trpezlivosť jeho autora, ktorým je bezpochyby Madonin fanúšik, ako sa patrí. S prípravou tohto diela si totiž dal veľmi veľa práce a naozaj sa mu to podarilo.

Ak totiž chcete počas niečo viac ako štyroch minút preletieť dvadsaťpäťročnou kariérou kráľovnej popu, máte jedinečnú príležitosť. Autor tohto diela sa totiž vyhral na maximum a na plochu štyroch minút postrihal väčšinu ťažiskových videoklipov tejto speváčky. Jeho robota je dokonca tak perfekcionistická, že sa pri jednotlivých záberoch snažil aj o to, aby speváčka v zostrihu otvárala ústa tak, aby to vyzeralo, že spieva práve aktuálny text. Nie som zástancom takýchto neoficiálnych projektov, ale v tomto prípade som sa skutočne nadchol a rozhodol sa, že to musíte vidieť.
Samozrejme, nemožno tu recenzovať skutočný videoklip, lebo ten zatiaľ neexistuje, ale vyzdvihnúť prácu fanúšika, ktorý si dal takúto námahu, to sa jednoducho musí.

Madonna o pár týždňov - koncom augusta štartuje svoje nové turné, štartuje ho v Európe a nateraz vynecháva, ako už tradične, všetky destinácie v okolí nášho štátu, vrátane Slovenska samotného, samozrejme. Aj v tomto prípade však stále platí, že o termínoch koncertov sa stále vyjednáva (rovnako tomu bolo aj pri predošlom turné, kedy už boli termíny známe a postupne pribudla Praha i ďalšie zastávky) a dokonca sa šepká aj o tom, že o speváčku prejavili záujem susedné Rakúsko i Poľsko, nateraz zverejnený zoznam zastávok predstavenia je neúprosne krutý a najbližšie si Madonnu môžete ísť pozrieť do Nemecka, prípadne, ak sa vám podarí zohnať lacnú letenku, tak aj v Ríme, Amsterdame, či Londýne.