Americká diablica sa pripomína ďalším singlom zo svojho úspešného albumu a treba uznať, že nemá najmenší problém, aby s ním dobyla najvyššie miesta hitparád minimálne v Európe.

Americká diablica sa pripomína ďalším singlom zo svojho úspešného albumu a treba uznať, že nemá najmenší problém, aby s ním dobyla najvyššie miesta hitparád minimálne v Európe. Na starom kontinente sa jej totiž mimoriadne darí, pričom reťaz úspechov odštartovala už svojim predošlým singlom, a ten súčasný Hot N Cold za ním v ničom nezaostáva.

Silná kresťanská výchova v prípade Katy Perry je aj tento raz poriadne potlačená do úzadia. Vo svojej najnovšej skladbe nemá problém svoje rivalky v láske nazývať sukami, aj keď v niektorých krajinách bolo toto slovo nahradené za miernejšie a práve v takejto verzii sa pesnička púšťa v éteri. U nás také slovo neprekáža nikomu. A jeho trpkú príchuť si Katy vychutnáva najmä vo veľmi veselom videoklipe, keď jej nádejný manžel akosi nedokáže pred oltárom povedať to dlhoočakávané „áno“. Práve vtedy sa spustí vlna výčitiek, rozzúrená nevesta si nekladie servítku pred ústa a zdá sa, že je schopná aj fyzického násilia. Do toho veľmi chytľavá melódia, ktorej sa ochotne chytí celé osadenstvo v kostole, ktorý sa razom mení na diabolskú diskotéku, na ktorej každý dychtí po tom, ako sa to celé bude vyvíjať. Kresťanstvo? Zabudnite!

Katy Perry je akousi odpoveďou na speváčku Pink, s tým rozdielom, že Katy je mladšia, má tým pádom o trochu viac energie, okolo seba iný tím ľudí a spoločne majú asi ešte trochu divokejšie predstavy o muzike, takže tá, s ktorou sa Katy prezentuje, nemá problém zaujať mladé publikum, ktoré si jej pesničky žiada ako na bežiacom páse.

Skladba Hot N Cold, ktorá akoby pokračovala v ceste, ktorú Katy naznačila svojim predchádzajúcim singlom, nemala problém vyštartovať na najvyššie miesta hitparád na oboch stranách Atlantiku. Svoju premiéru si užila už v lete minulého roka, ale iba ako ochutnávka niečoho, čo bude nasledovať. Úplne jej patrí až tento rok, kedy si Katy touto skladbou podmanila doslova celý svet, a pesnička si našla už aj uplatnenie v jednej z častí nových sérií seriálu Beverly Hills 902 10 a vraj sa objaví aj v novom filme so Sandrou Bullock. Na trhu a v rádiovom éteri sa objavili tri verzie, pričom dôvodom je práve slovo suka, s ktorým sa niektoré krajiny nedokázali stotožniť a speváčka ho musela nahradiť slovami „mačička“, či nič nevypovedajúcim a suchým slovom „dievča“, čím pesnička stratila kúsok svojej povestnej drsnosti.

Ani to však nezabránilo tomu, aby sa mohlo o hovoriť o veľkom hitovom favoritovi začiatku roka 2009. Nikto hádam nepochyboval o tom, že dynamická a ukričaná skladba by mala problém zaujať poslucháča. Išlo vopred o jasný hit a jeho tendencie sa naplnili na sto percent. Jedna z najhranejších skladieb nielen u nás, ale zároveň jeden z najpredávanejších singlov súčasnosti po celom svete. K tomu hádam netreba nič viac dodávať.

Vydavateľstvo: EMI / Monitor, 2009
Celkový čas: 12:11

Hot N Cold