Fanúšikovia hudobno-zábavného tria S Hudbou Vesmírnou sú zvyknutí na to, že nové videoklipy ich obľúbencov pribúdajú raz za pár mesiacov. Január bol však výnimkou, keď skupina v priebehu pár dní zverejnila hneď dve novinky. Obe majú spoločné to, že v nich trojica niečo propaguje a v oboch prípadoch ide o ekologické cestovanie.

O prvom klipe s názvom Velký Štýl sme už písali, S Hudbou Vesmírnou v ňom spojili paródiu na prehnane konzumný spôsob života s propagáciou ekologických automobilov. Hoci samotná skladba sa chytľavosťou nevyrovnala ich predošlej tvorbe, klip má za necelé dva týždne od zverejnenia už takmer 180-tisíc prehratí a prevládajú pozitívne reakcie.

Prečítajte si: VIDEO: S Hudbou Vesmírnou spojili paródiu na rap, reklamu na auto a ekológiu

Už o päť dní neskôr však Velký Štýl zatienila ďalšia novinka Ideme vlakom, v ktorej trio pre zmenu ospevuje cestovanie vlakom. Skladba je súčasťou kampane Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK), ktorá ju zverejnila na svojom oficiálnom Youtube kanáli. Zároveň sa objavila aj na inom, neoficiálnom kanáli "Slovak Streamers" a dohromady na oboch má od minulého piatka už viac ako 250-tisíc prehratí.

Železniciam sa tak vďaka populárnej skupine podarila svieža kampaň, akú na Slovensku u štátnych spoločností často nevidno. Zároveň sa S Hudbou Vesmírnou vrátili k bezstarostnému a veselému štýlu, pre ktorý si ich ľudia zamilovali. Skladbu sprevádza videoklip natočený v uvoľnenej atmosfére priamo vo vlaku spolu so stovkou zamestnancov ZSSK. To, čo sa začína ako obyčajná cesta, sa cez výpočet všetkých výhod, ktoré so sebou cestovanie vlakom prináša, postupne mení až na spontánnu párty v spoločenskom vozni.


"Po úspešnej online kampani, v ktorej S Hudbou Vesmírnou testovali výhody vlaku oproti autu, sme sa rozhodli, že sa Dominika, Sorizzo a Marek stanú tvárami značky ZSSK pre celý rok 2018," hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký. "S kapelou S Hudbou Vesmírnou máme veľa spoločného - ich priamočiary, úprimný a neskresľujúci umelecký prejav korešponduje s našimi strategickými cieľmi: transparentnosť, úprimnosť a efektivita. To boli dôvody, prečo sme sa rozhodli pre tento štýl kampane, ktorý zodpovedá 21. storočiu."

"So Železničnou spoločnosťou Slovensko sme sa rozhodli spolupracovať aj preto, lebo máme vlakom odjazdených naozaj tisíce kilometrov. Koľajnice a vlaky nám pripomínajú najmä mladosť a detstvo. Ak máme možnosť priložiť ruku k dielu pri ich zlepšovaní, prečo nie. A nielen to, asi najviac sa nám páči, že vlaková doprava je jedna z najekologickejších. Vieme, že výzva je náročná. Avšak výsledok si vyžaduje proces a proces potrebuje nejaký začiatok. Nadchla nás myšlienka, že možno práve teraz má šancu vlaková doprava ukázať nový šat," dodáva za skupinu S Hudbou Vesmírnou hudobník, spevák a producent Daniel "Sorizzo"  Kis.

S Hudbou Vesmírnou, videoklip Ideme vlakom Zdroj: Youtube


Chytľavá pesnička a jej videoklip sú však len menšou časťou kampane Ideme vlakom, ktorej cieľom je budovať imidž značky ZSSK ako moderného a dynamického dopravcu a propagovať benefity vlakovej dopravy na internetových banneroch, sociálnych sieťach, billboardoch, citylightoch a v tlači. Mediálne náklady kampane, vrátane nákupu inzercie, produkcie videoklipu a honorárov reklamnej agentúry a umelcov, podľa informácií od ZSSK nepresiahnu 280-tisíc eur.

Text: Hudba.sk + tlačová správa ZSSK
Foto: ZSSK