Na tradičnom rodinnom festivale Červeník sa tento rok predstaví známa holandská skupina Pussycat, ktorá sa preslávila v 70-tych rokoch, a množstvo populárnych slovenských kapiel a interpretov. Špeciálnym bude koncert skupiny Gladiator, ktorá v týchto dňoch nahráva nový singel. Odpremiéruje ho práve na Červeníku.
Červenícke slávnosti spevu, hudby a tanca vstupujú v tomto roku do 51. sezóny a opäť prinesú program plný rokmi overených mien. Na festivale zahrajú Horkýže Slíže, Hex, Zuzana Smatanová, Chinaski, Družina, Heľenine oči, Martin Harich či Walda Gang. Predstaví sa aj skupina Gladiator, ktorá je pravidelným účastníkom podujatia. "Každý rok sa snažíme program spestriť, poprípade vymeniť nejaké pesničky. Základ sú rokmi osvedčené hity, ktoré si publikum jednoducho pýta. Tento rok však v Červeníku predstavíme aj celkom novú pesničku, ktorú práve nahrávame v štúdiu," sľubuje líder a spevák kapely Gladiator Miko Hladký.
Fanúšikovia populárnej nitrianskej kapely si môžu jej členov užiť aj po koncerte. Plánujú totiž zostať na festivale dlhšie a porozprávať sa s kolegami aj priaznivcami. "V Červeníku je vždy super atmosféra. Tento rok sa opäť veľmi tešíme. Ľudia sú zakaždým skvelí a kvalita festivalu každým rokom stúpa. Vždy po koncerte tam zostávame, porozprávame sa s kolegami z brandže, čo je nové, pofotíme sa s fanúšikmi a tak. Koncertovanie je pre nás asi to najpodstatnejšie. Predsa len v štúdiu je to skôr o práci, vymýšľaní pesničiek a aranžmánoch. Na koncerte máme okamžitý kontakt s publikom a je tam more energie, ktorá nás a aj publikum nabíja," dodáva frontman.
Festival Červeník sa tento rok bude v malej západoslovenskej obci v okrese Hlohovec konať už po päťdesiatyprvýkrát. Uskutoční sa 5. a 6. augusta. V predpredaji stojí permanentka na oba dni 10 eur, priamo na mieste bude drahšia o dve eurá. Jednodňová vstupenka je za 8, na mieste 10 eur. K dispozícii sú aj VIP vstupenky, ktoré umožnia záujemcom aj nahliadnutie do zákulisia festivalu. Tie sú za 30 eur.
Vstupenky:
Informácie a fotografie redakcii Hudba.sk poskytla Nora Krchňáková z agentúry Propaganda House.
Foto: Martin Magál