Víťazom 8. ročníka autorskej hudobnej súťaže Coca-Cola PopStar sa stala Mária Čírová. Rozhodla o tom odborná porota súťaže, a to na základe živého vystúpenia na finálovom koncerte, ktorý sa uskutočnil 30. mája 2008 v bratislavskom Divadle Aréna. Hudobní fanúšikovia mohli finále sledovať po prvýkrát v priamom prenose na internete na www.cocacolapopstar.sk.

Mária súťažila spolu s ostatnými finalistami: Hanou Malou, Michalom Vargom, kapelami Outline a Out Of Control.

Víťazka ôsmeho ročníka súťaže Coca-Cola PopStar, pochádza z malej dediny pri Trnave. Deň pred finále Coca-Cola PopStar zmaturovala na bratislavskom hudobnom konzervatóriu. Tesne po víťazstve povedala: „Stále tomu nemôžem uveriť, som nesmierne šťastná. Budem sa naplno venovať hudbe a to je pre mňa to najdôležitejšie...“

Hlavnou cenou pre víťaza je nahranie a vydanie debutového albumu pod dozorom profesionálnych producentov. Víťaz Coca-Cola PopStar 2008 si okrem hlavnej ceny prevzal notebook so zvukovou kartou a gitaru od Music Store One. Mediálnu porotu, zloženú z hudobných redaktorov a dramaturgov, najviac zaujala Mária Čírová, ktorá získala ocenenie Coca-Cola Media Star. Hudobní fanúšikovia na internete si zvolili za Coca-Cola Internet Star Michala Vargu.

Všetci ocenení si prevzali originálnu sošku, ktorej autorom je Marek Ormandík. Za odbornú porotu výsledky vyhlásil Peter Nagy, pre ktorého rozhodovanie v tento večer nebolo jednoduché: „Všetci finalisti predviedli profesionálne výkony. Ich hudobný posun od finále bol dosť výrazný. Vyhrať však môže len jeden. Napriek tomu by som rád podporil ostatných finalistov, pretože každá skúsenosť ich posúva ďalej a posilňuje. Tento rok vyhrala speváčka Mária Čírová, ktorá zaujala najvýraznejšie odbornú aj mediálnu porotu.“ Po boku Petra Nagya mali svoje porotcovské slovo v odbornej porote aj Zuzana Smatanová, Misha, hudobní producenti a zástupcovia rádií.

Koncert bol voľne prístupný pre verejnosť a návštevníci si mohli okrem troch finalistov vypočuť aj predchádzajúcich víťazov súťaže Coca-Cola PopStar Bystríka a skupiny Peoples a Vetroplach.

Cieľom súťaže Coca-Cola PopStar je umožniť mladým talentovaným hudobníkom vo veku od 15 do 33 rokov presadiť sa na slovenskej hudobnej scéne. Súťažiaci zasielajú svoje pôvodné nahrávky, z ktorých odborná porota zložená z hudobných expertov vyberá najprv semifinalistov a na základe ich živého vystúpenia potom finalistov a až z nich určí celkového víťaza súťaže. Projekt pripravila spoločnosť Coca-Cola v spolupráci s vydavateľstvom a produkčnou agentúrou Street Production.

Kompletné informácie o súťaži Coca-Cola PopStar nájdete na internetovej adrese www.cocacolapopstar.sk.

Informácie poskytla zástupkyňa agentúry Street Production Katarína Petrenko.