Kampaň internetovej služby Trivago s názvom "A First Person Experience" odštartovala v júli tohto roka v Austrálii, nasledovala Amerika a postupne bude nasadená po celom svete. Ústrednú skladbu k nej na mieru pripravil Slovák Robert Burian, ktorého si spoločnosť vybrala spomedzi 400 producentov z celého sveta.

Robert Burian je známy tým, že ho najskôr poznali fanúšikovia tanečnej hudby v zahraničí, až potom sa stal známejším doma na Slovensku. Aj v súčasnosti platí, že svoju tvorbu prioritne vydáva v zahraničí, vo vydavateľstve Enormous Tunes, ktoré má sídlo vo Švajčiarsku.

Svoj prvý "slovenský" album Sound Park vydal v roku 2010 vo vydavateľstve Forza Music a opäť uspel najskôr vo svete - skladbu You, ktorú naspievala Zdenka Predná, zaradil do svojho playlistu slávny DJ Tiësto, a tak sa dostala na najväčšie tanečné podujatia. Slovenský trh si Robert Burian podmanil produkciou doteraz nikým neprekonaného hitu Žijeme len raz, ktorý je najúspešnejším slovenským videoklipom na Youtube (v súčasnosti má viac ako 65 miliónov videní).

17-tisíc kilometrov

Teraz sa mu rysuje ďalší medzinárodný hit v podobne skladby 17,000 KM, ktorá pritom vznikla na objednávku pre reklamu medzinárodnej siete internetových stránok na vyhľadávanie hotelov Trivago. "Je to pre mňa veľká česť, že ma oslovili na takúto kampaň. Nebolo to jednoduché a cítil som veľkú zodpovednosť. Zároveň bolo zaujímavé sledovať, ako sa takáto kampaň pripravuje. Celé to trvalo osem mesiacov a získal som skúsenosti, ktoré sa inak získať nedajú a prešli sme si situáciami, ktoré Slovensko pozná len zo zahraničných seriálov," hovorí Robert Burian.

"Kreatívny tím pod vedením Jonathona Lainga pripravil kampaň, ktorej vizuál je inšpirovaný videoklipom I Got U od dvojice Duke Dumont a Jax Jones a verím, že je to dobrá voľba. Presne zachytáva atmosféru tých momentov, ktoré robia dovolenku dovolenkou," dodáva. "Skladba dostala názov 17,000 KM vďaka svojmu príbehu. Po tom, ako ma vybrali, sme sa s kreatívnym tímom Trivaga prvýkrát telefonicky spojili s tým, že oni už majú booknuté letenky z Nového Zélandu. O tri dni neskôr už producentka Sojo Yang a Jonathon Laing sedeli u mňa v dome a začali sme s prípravou. Celú noc sme nespali a do rána sme pripravili tri skladby, ktoré sa obratom posielali na pripomienkovanie," dodal Robert Burian.

Po zverejnení kampane na Youtube (5.7.2018) sa viacerí diváci začali pýtali na hudbu, ktorej názov aj meno autora sú uvedené v popise videa, samotná skladba však nebola dostupná nikde inde, len v tomto spote. To sa práve dnes mení a skladba je už dostupná v plnej dĺžke vo všetkých najpoužívnejších streamovacích službách vrátane Deezeru, Spotify či Google Play.



Reklamný spot so skladbou Roberta Buriana:


Informácie a foto redakcii Hudba.sk poskytla Andrea Čurná. Tlačovú správu sme upravili.

Súvisiaci interpreti: Robert Burian