Quanne cunusce a na femmen, te scet senza cafè, 'o ciel è senza na nuvul i 'e raggi ro
sole se scarfn 'e te,
e se cammin a per, p'accarezzà 'o respir, però staje male quanne po l'è accumpagnà .
Sì t'annammure 'e na femmene te sient proprio accussì, e pur tutte canzone me pareno
sempe ca parleno 'e te, e mo cu tre parole me staje fermanno 'o core.
Sono in crisi per favore non sò più se ti amo anch'io.
Dimme ch'è na buscie,
ca tu nun staje pazziann ca vita mia,
te cerc scuse ancor sì 'e colpa mia,
te faccio manca ll'arie cà gelusie,
aspetto quanne vo tu,
ma nun mo dicere più,
ca pe sta bon i a stà sul tu.
ti prego.
Dimme ca è na buscie,
tu sì 'o telecomando da vita mie,
e nun cagnà frequenza ro core mio,
pure sì m'è stutat sì sempe a mia.
Dimmi cos'è che non và , io stong ccà pe parlÃ
nu core nun te se pò accuncià .
Manco 'o tiemp te cancell come un tatuaggio sulla pelle.
Dimme ch'è na buscie, na buscie.
Quanne te lasse na femmene
se perd a voglia 'e campÃ
e guard sempe 'o telefn rinta speranza cà torna a chiammà .
E sent a rinto scuro ancora sti parole.
Sono in crisi per favore non sò più se ti amo anch'io.
Dimme ch'è na buscie,
ca tu nun staje pazziann ca vita mia,
te cerc scuse ancor sì 'e colpa mia,
te faccio manca ll'arie cà gelusie,
aspetto quanne vo tu,
ma nun mo dicere più,
ca pe sta bon i a stà sul tu.
ti prego.
Dimme ca è na buscie,
tu sì 'o telecomando da vita mie,
e nun cagnà frequenza ro core mio,
pure sì m'è stutat sì sempe a mia.
Dimmi cos'è che non và , io stong ccà pe parlÃ
nu core nun te se pò accuncià .
Manco 'o tiemp te cancell come un tatuaggio sulla pelle.
Dimme ch'è na buscie, na buscie.
(Grazie a Claudia per questo testo)
sole se scarfn 'e te,
e se cammin a per, p'accarezzà 'o respir, però staje male quanne po l'è accumpagnà .
Sì t'annammure 'e na femmene te sient proprio accussì, e pur tutte canzone me pareno
sempe ca parleno 'e te, e mo cu tre parole me staje fermanno 'o core.
Sono in crisi per favore non sò più se ti amo anch'io.
Dimme ch'è na buscie,
ca tu nun staje pazziann ca vita mia,
te cerc scuse ancor sì 'e colpa mia,
te faccio manca ll'arie cà gelusie,
aspetto quanne vo tu,
ma nun mo dicere più,
ca pe sta bon i a stà sul tu.
ti prego.
Dimme ca è na buscie,
tu sì 'o telecomando da vita mie,
e nun cagnà frequenza ro core mio,
pure sì m'è stutat sì sempe a mia.
Dimmi cos'è che non và , io stong ccà pe parlÃ
nu core nun te se pò accuncià .
Manco 'o tiemp te cancell come un tatuaggio sulla pelle.
Dimme ch'è na buscie, na buscie.
Quanne te lasse na femmene
se perd a voglia 'e campÃ
e guard sempe 'o telefn rinta speranza cà torna a chiammà .
E sent a rinto scuro ancora sti parole.
Sono in crisi per favore non sò più se ti amo anch'io.
Dimme ch'è na buscie,
ca tu nun staje pazziann ca vita mia,
te cerc scuse ancor sì 'e colpa mia,
te faccio manca ll'arie cà gelusie,
aspetto quanne vo tu,
ma nun mo dicere più,
ca pe sta bon i a stà sul tu.
ti prego.
Dimme ca è na buscie,
tu sì 'o telecomando da vita mie,
e nun cagnà frequenza ro core mio,
pure sì m'è stutat sì sempe a mia.
Dimmi cos'è che non và , io stong ccà pe parlÃ
nu core nun te se pò accuncià .
Manco 'o tiemp te cancell come un tatuaggio sulla pelle.
Dimme ch'è na buscie, na buscie.
(Grazie a Claudia per questo testo)