Občas sa aj na domácom hudobnom trhu objaví projekt, ktorý jednoducho vyrazí dych. Takým veľmi príjemným prekvapením je i album formácie Puding Pani Elvisovej.

Občas sa aj na domácom hudobnom trhu objaví projekt, ktorý jednoducho vyrazí dych. Takým veľmi príjemným prekvapením je i album formácie Puding Pani Elvisovej. Kapela, ktorej jednotlivé pesničky sa istý čas premieľali v rádiách, no podrobnosti o nich poznali len zanietení fanúšikovia. Až to prišlo. Puding Pani Elvisovej vydali album a poriadne ním rozvírili stojaté vody tanečnej domácej produkcie.

Automati je tanečný titul, o ktorom asi dovolím tvrdiť, že stelesňuje jeden z najodvážnejších albumov aké v minulom roku na Slovensku vôbec vyšli. Puding Pani Elvisovej majú svojrázny hudobný rukopis i na európske pomery a ich hudba je plná prekvapení, humoru a najmä pozostáva z výborných nadčasových pesničiek. Z albumu sála výborná nálada od samotného začiatku až do jeho konca. Veselá muzika, vtipné texty, jednoducho zábava na pohľadanie.

Chalani zo skupiny začali album nahrávať v marci minulého roka na chate (tam je vždy dobrá zábava, ktorá sa neskôr preniesla i do celého produktu), následne ho produkovali v ich vlastnom domácom štúdiu a zvuk sa finalizoval v profesionálnom štúdiu formácie B3. Album ponúka 13 radových pesničiek, z ktorých už v rádiách zarezonovali „rozšafné“ Milošove meniny a tiež oficiálny singel Taneviemčinehej! Okrem toho sa na nosiči nachádza i dátová stopa s troma výbornými remixami a dvoma videoklipmi. Tieto sú pre majiteľa CD veľkým bonusom, keďže pesničky tejto formácie sa v televízii veľmi nehrávajú. Na albume spolupracovala i Jana Kirschner, ktorá v bonusovej časti naspievala skladbu Ďalší level. No a v rádiách sa už v súčasnosti ozýva ďalší singel nazvaný Hopa Hopa.

To je horúca súčasnosť formácie Puding Pani Elvisovej. Pred sebou však majú určite ešte bohatú budúcnosť. Album Automati je totiž ukážkou profesionálnej hudobnej roboty, ktorá (ak by sa domáce médiá rozhodli hrať ju) má svoj najväčší úspech iba pred sebou.

O to, aby to bolo všetko také, ako má byť, sa musí postarať najmä vydavateľ. Ten, hoci to nie je žiaden gigant, ale malé vydavateľstvo, dokázal, že aj za málo peňazí sa dá urobiť veľa roboty. Svedčia o tom všetky bonusy, ktoré sa na albume objavili. Automati sú totiž albumom mladej nádejnej formácie, ktorý je hodný obrovského uznania a závidieť by im ho mohli i veľké hviezdy.

V príjemne modrom booklete sa nachádzajú fotografie a názvy pesničiek a tiež základné informácie. Bohužiaľ, texty chýbajú. Ale na čo aj by boli. Pesničky tejto skupiny sú typické tým, že je v nich málo textu, ktorý sa opakuje neustále dookola, obalený do profesionálnej tanečnej muziky. Stopercentne odvedená práca, akých je na slovenskom hudobnom poli ešte stále ako šafranu. O to viac teší fakt, že ju priniesla formácia, ktorá nie je až tak mediálne pretriasaná, no napriek tomu si zaslúži veľkú pozornosť. Z ich albumu je jasne cítiť, že to, čo robia, ich naozaj aj baví. Tak nech im to vydrží.

Vydavateľstvo: Gregor Agency, 2004
Celkový čas: 56:47

01. Loading...