Názov tohto albumu sa dá vysvetliť všakovakými spôsobmi. Ak sa ním chcela Gwen v stručnosti opísať, tak jej to pomerne i vyšlo, len mala pridať slová ako čert i diabol.

Názov tohto albumu sa dá vysvetliť všakovakými spôsobmi. Ak sa ním chcela Gwen v stručnosti opísať, tak jej to pomerne i vyšlo, len mala pridať slová ako čert i diabol. To všetko v sebe ukrýva toto malé žieňa, ktoré tak nápadne napodobňuje imidž Madonny, až si to všimla i samotná kráľovná a ... pochvália ju za to. Gwen Stefani je totiž jedným slovom výborná.

Keď sa pred časom vydala na sólovú dráhu a v čase najväčšieho rozpuku opustila svoju domovskú kapelu No Doubt, všetci nad tým neveriacky krútili hlavou. Bolo to nepochopiteľné, to sa predsa nerobí, také pravidlá šoubiznisu nie sú. A predsa. Gwen musí byť v niečom výnimočná. A čo v niečom? Vo všetkom! Postavila si hlavu a pustila sa strmhlav do pomerne nebezpečných vôd. Vyplávala však na jednotku.

Pôvodná verzia albumu vyšla ešte na sklonku roku 2004. A už vtedy bolo jasné, že to bude terno. Dravá a moderná muzika, plná vymožeností, ktoré k nám prichádzajú z hudobného sveta. Gwen stavila na moderný zvuk a pripravila tak album, nad ktorým žaslo publikum i kritika. Neminulo ju niekoľko ocenení a razom sa z nej stala hviezda prvej veľkosti. Od toho momentu bolo každému jasné, že Gwen Stefani už nie je No Doubt, ale sólová spevácka dáma, ktorá si razantne razí cestu na vrchol pomyselného kráľovského rebríčka.

Single ako What You Wanting For?, Cool či Hollaback Girl poriadne prevetrali vrchné miesta hitparád a udržali sa tam pomerne dlho. Gwen zaujala. Výzorom, prejavom i hudbou. Na tomto albume nie je jediná „normálna“ pesnička. Nemožno očakávať lacnú produkciu. Toto je album, ktorý spĺňa všetky atribúty svetovej produkcie. Každá zo skladieb je iná a každá niečím prekvapí, zaujme, poteší. Po každej ďalšej pesničke má poslucháč chuť na ďalšiu porciu Gwen Stefani a pekne naplno. Love, Angel, Music, Baby je album, ktorý sa dá počúvať donekonečna a neomrzí.

Presne po roku od vydania pôvodnej verzie sa Gwen Stefani vracia na trh s tým istým albumom, ibaže tento raz vo forme 2CD. Za normálnych okolností by som to považoval za podvod na koži poslucháčov (tieto reedície obohatené o jednu – dve skladby neuznávam), ale v tomto prípade je to inak. Gwen Stefani na druhom CD totiž ponúka až osem remixov troch skladieb z albumu (What You Wanting For?, Cool a Hollaback Girl). Pri ich počúvaní si poslucháč musí položiť otázku, kto koho kopíruje, keďže začiatky skladby What You Wanting For? Sú až príliš podobné na úvod Madonninej skladby Hung Up. To však teraz nemienim riešiť. Dôležité je, že druhý album trvá štyridsať minút, niektoré remixy majú čas normálnej skladby, iné sú zas natiahnuté i na desať minút. V každom prípade sú však profesionálne pripravené a tvoria tak vlastne ďalší ucelený album. Pre toto všetko si myslím, že táto reedícia mala význam. A význam mala i pre všetkých tých, ktorí Gwen od začiatku príliš neverili a presvedčili ich až spomínané úspešné single. Zohnať však pôvodný album po nasadení Hollaback Girl do rotácií bolo priam nemožné a slúžili na to najmä internetové obchody. Dnes je už opäť všetko po starom a dokonca i s bonusmi navyše. Jediná vec, ktorá sa dá tomuto projektu vytknúť je fakt, že vychádza s pôvodným obalom, takže o remixoch na druhom CD sa nikde nedočítate a po informáciách musíte pátrať na internete.

Booklet má nádych exotickej rozprávky, nechýbajú v ňom texty, ani šteklivé fotografie a je rovnako rozmarný ako celý album. Jednoducho výborné dielo.

Vydavateľstvo: Universal Music, 2005
Celkový čas: CD1: 52:15, CD2: 40:10