Svet hudby je nevyspytateľný. Chvíľu je niekto na vrchole, potom odíde a následne sa vráti. Medzi tým sa objavia noví autori a speváci. Rocková hudba sa v posledných mesiacoch tešila z jednej trvalky, z jedného návratu a jedného obrovského návratu sa tento rok nádeja .

Svet hudby je nevyspytateľný. Chvíľu je niekto na vrchole, potom odíde a následne sa vráti. Medzi tým sa objavia noví autori a speváci. Rocková hudba sa v posledných mesiacoch tešila z jednej trvalky, z jedného návratu a jedného obrovského návratu sa tento rok nádeja ...

Billy Idol – Devil´s Playground
Po dlhoročnej prestávke sa hudobný rebel Billy Idol (v Československu sme ho mohli naživo vidieť ako hosťa na koncerte kapely Bon Jovi v Prahe začiatkom deväťdesiatych rokov minulého storočia) dal opäť dohromady so svojou skupinou, vrátane gitaristu Stevea Stevensona a spoločne sa vydali na klubové turné po Spojených štátoch amerických. Po úspechu, ktorý na nich čakal, speváka oslovilo hudobné vydavateľstvo a behom niekoľkých dní bola na svete nahrávacia zmluva, na základe ktorej vznikol nový album Devil´s Playground.

Platňa tak opäť prináša k poslucháčovi výbušnú vôňu punku osemdesiatych rokov minulého storočia, kedy Billy Idol kraľoval tomuto hudobnému žánru. Hit v štýle Rebel Yell by ste síce na albume hľadali márne, no napriek tomu sa idol v trinástich skladbách predstavuje vo výbornej forme a napriek veku a odstrašujúcemu výzoru znie presvedčivo. Platňa má skutočné grády a absolútne nenudí, hoci prísť jej na chuť určite chvíľu potrvá i zarytým fanúšikom tohto zjavu.
Spevák sa podieľal autorsky na všetkých skladbách. Najväčším prekvapením je určite punkový vianočný song, ktorý je súčasťou projektu. V booklete nájdete texty všetkých pesničiek, pár fotografií a všetky potrebné informácie o projekte, ktorý je bezpochyby prinajmenšom zaujímavý a hodný pozornosti.
Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2005
Celkový čas: 54:25
Zoznam skladieb: 1. Super Overdrive, 2. World Comin´ Down, 3. Rat Race, 4. Sherri, 5. Plastic Jesus, 6. Scream, 7. Yellin´ At The X-mas Tree, 8. Romeo´s Waiting, 9. Body Snatcher, 10. Evil Eye, 11. Lady Do Or Die, 12. Cherie, 13. Summer Running

Nickelback – All The Right Reasons
Kanadská partička Nickelback prichádza na trh s ďalším albumom a dopĺňa ním kolekciu vlastných úspešných projektov, s ktorými sa im na rockovom hudobnom poli mimoriadne darilo. A dá sa predpokladať, že inak to nebude ani pri ich najnovšom albume All The Right Reasons. Platňa ponúka presne to, čo fanúšikovia tejto formácie od nich očakávajú. Živelnú muziku a hutný hlas speváka kapely. Hudobne sa skupina neposúva ani dopredu, ani dozadu, ostáva v stojatých vodách svojej špecifickej tvorby, čo je pre jej fanúšikov jasným znakom príjemnej a dobrej platne.
Prvým singlom sa stala skladba Photograph, ktorému sa veľmi dobre darilo i v našich rádiách. Album tiež obsahuje skladbu Side Of A Bullet s doposiaľ  nezverejneným gitarovým sólom Dimebaga Darella, ktorého v roku 2004 zastrelili priamo na scéne, počas koncertného vystúpenia.
Obsiahly booklet projekt ponúka množstvo fotografií, texty pesničiek a všetky dôležité informácie o projekte. All The Right Reasons je výborný rockový projekt, ktorým kapela Nickelback opäť dokázala svoje nesporné hudobné kvality.
Vydavateľstvo: Universal Music, 2005
Celkový čas: 41:38
Zoznam skladieb: 1. Follow You Home, 2. Fight For All The Wrong Reasons, 3. Photograph, 4. Animals, 5. Savin´ Me, 6. Far Away, 7. Next Contestant, 8. Side Of A Bullet, If Everyone Cared, 10. Someone That You´re With, 11. Rockstar

Guns N´Roses – Greatest Hits
Na začiatku deväťdesiatych rokov hviezdila táto americká formácia na čele s Axelom Rosom a gitaristom Slashom na vrcholoch hitparád. Nakrútili a vydali niekoľko albumov plných živelného rocku, ale i šťavnatých „slaďákov“, ktoré sa stali hitmi a obstáli i skúšku „nahlodania zubom času“, čo znamená, že sa hrajú dodnes. Vrchol skupina zažila vďaka hitom Don´t Cry, či nekonečnou baladou November Rain. Bez týchto skladieb sa nezaobišla svojho času žiadna pesničková relácia.
Ďalším hitom bol bezpochyby reemake skladby Knockin´ On Heaven´s Door a záver obrovskej, úspešnej kariéry skupina zaklincovala filmovým hitom Sympathy For The Devil z filmového trháku Rozhovor s upírom, kde spomínaná skladba zaznela úplne na záver a sprevádzala zakrvaveného Toma Cruisa na ceste autom.
Následne na to sa skupina vytratila zo scény, kolovalo okolo nich niekoľko škandálov a neutíchajúce dohady o tom, že sa vrátia, vydajú nový album a vyrazia na turné. To všetko sa nezadržateľne blíži. Z pôvodnej zostavy ostal síce už iba Axel Rose, no tento pán už ohlásil termíny koncertov v Európe, počas ktorých navštívi on a jeho znovuzrodená skupina i susednú Prahu, či Viedeň. Na letných koncertoch predstavia svoje najväčšie hity, ktoré sa nedávno objavili i na výbornom retrospektívnom albume nazvanom jednoducho Greatest Hits.
Do poslednej minúty zaplnený nosič ponúka prierez najlepšieho obdobia skupiny, všetky obrovské hity, ktoré si môže pripomenúť každý, kto sa spolu s kapelou chystá na jej znovuzrodenie. Obal albumu je z tvrdého papiera a ponúka najmä základne informácie o jednotlivých skladbách. Po tejto platni a ohlásenom turné by sa na trhu mal objaviť nový hudobný projekt formácie.
Vydavateľstvo: Universal Music, 2005
Celkový čas: 79:16
Zoznam skladieb: 1. Welcome To The Jungle, 2. Sweet Child O´ Mine, 3. Patience, 4. Paradise City, 5. Knockin´ On Heaven´s Door, 6. Civil War, 7. You Could Be Mine, 8. Don´t Cry, 9. November Rain, 10. Live And Let Die, 11. Yesterdays, 12. Ain´t It Fun, 13. Since I Don´t Have You, 14. Sympathy For The Devil