Zamatové hlasy, trocha rapu, soulu, výborná hudba, skvelé spevácky i vokálne výkony. Hudba, ktorá je už neuveriteľne dlhý čas na vrchole žiadanosti a neustále sa objavujú noví a noví interpreti, ktorí dokazujú, že sú dobrí a majú čo priniesť a svojou tvorbou i povedať.

Zamatové hlasy, trocha rapu, soulu, výborná hudba, skvelé spevácky i vokálne výkony. Hudba, ktorá je už neuveriteľne dlhý čas na vrchole žiadanosti a neustále sa objavujú noví a noví interpreti, ktorí dokazujú, že sú dobrí a majú čo priniesť a svojou tvorbou i povedať. Black Music, hudba, s ktorou akoby sa roztrhlo vrece a hoci jej je stále viac a viac, zdá sa, že jej nikdy nie je dosť. Pozrime sa na pár titulov, ktoré táto oblasť priniesla v poslednej dobe a skutočne stoja za zmienku.

Destiny´s Child – 1
Po oznámení konca najúspešnejšej dievčenskej rhythm &# bluesovej formácie všetkých čias – Destiny´s Child, sa na trhu pochopiteľne objavila skladačka ich najväčších hitov. V tomto prípade však skupina vychádza iba zo singlov, ktoré bez problémov pokorili vrcholné miesta svetových hitparád a aj tak nazbierali dostatok materiálu na zaplnenie celého albumu. Pilotným a jediným singlom sa stala jediná novinka na platni nazvaná Stand Up For Love.
Úspech formácie podnietil svojho času jednotlivé členky, aby sa vydali na sólovú dráhu, ktorá mala iba preklenúť obdobie medzi vydávaním ďalších projektov. Ako to však už býva, sólové projekty zväčša naznačujú začiatok konca a inak to nebolo ani v tomto prípade. Zvlášť, keď sa Beyonce Knowles i Kelly Rowland výborne darilo s ich sólovými projektmi. Finiš Destiny´s Child bol teda iba otázkou času.
Album najväčších hitov mapuje najúspešnejšiu tvorbu tejto formácie a prostredníctvom šestnástich skladieb dáva jasne najavo, že to bolo plodné obdobie. Výborný retrospektívny album, plný úžasných hitov, na ktoré sa nezabúda.
Vydvateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2005
Celkový čas: 60:37
Zoznam skladieb: 1. Stand Up For Love, 2. Independent Women Part I, 3. Survivor, 4. Soldier (featuring T.I. and Lil Wayne), 5. Chech On It, 6. Jumpin’, Jumpin’, 7. Lose My Breath, 8. Say My Name, 9. Emotion, 10. Bug A Boo, 11. Bootylicious, 12. Bills, Bills, Bill, 13. Girl, 14. No, No, No Part 2 (featuring Wyclef Jean), 15. Cater 2 U, 16. Check On It (featuring Slim Thug)

Raheem DeVaughn – The Love Experience
Na počiatku by sa mohlo zdať, že ide o ďalší projekt rapera tmavej pleti a že to bude dookola to isté. Priznávam, pristupoval som k tomuto albumu podobne! Zdesenie sa však nekonalo, pravý opak. Veľmi príjemné prekvapenie. Album je muzikálny, melodický, pesničky majú úžasný, hutný zvuk a sú veľmi príjemné na počúvanie. Nechýbajú ani skvelé vokály, bez ktorých by takáto hudba nebola to pravé orechové.
Raheem DeVaughn je mladý talentovaný spevák so zamatovým hlasom a album The Love Experience je jeho debutový počin na hudobnej scéne. Album prináša šestnásť výborných skladieb, na ktorých sa spevák autorsky podieľal. Prvý singel sa volá Guess Who Loves You More a v rámci kampane ho sprevádza i výborný videoklip.
Booklet k projektu je síce veľmi jednoduchý, rozumej tenký, no na druhej strane prináša množstvo zaujímavých kresieb a fotografií a všetky potrebné informácie k jednotlivým skladbám. Bohužiaľ, texty chýbajú, čo však ani trochu neuberá tomuto projektu na jeho vysokej kvalite.
Celkový čas: 70:38
Zoznam skladieb: 1. The Voice (Intro), 2. The Love Experience, 3. Guess Who Loves You More, 4. Who, 5. Where I Stand, 6. Breathe, 7. You, 8. Sweet Tooth, 9. Ask Yourself, 10. Believe, 11. Is It Possible, 12. Catch 22, 13. Until, 14. Cadillac, 15. Green Leaves, 16. Thank You

N*SYNC – Greatest Hits
A na záver tejto „trilógie“ som si nechal počin formácie, ktorá síce už neexistuje, bola ďalšou radovou chlapčenskou kapelou, na na druhej strane nie obyčajnou lacnou, ale celkom zaujímavou. Keď však Justin Timberlake opustil ich rady, bolo jasné, že nadišiel čas na rozchod a tým pádom i na zmapovanie svojej úspešnej kariéry. A tak sa na trh dostáva po štyroch radových albumoch a piatich DVD výber toho najlepšieho v jednom balení a v oboch formátoch. Presne tak, vydavateľstvo sa totiž rozhodlo, že ak má mať tento projekt význam, tak ho treba niečím ozvláštniť.
A tak sa k spotrebiteľovi dostáva verzia s CD, na ktorom sa nachádza šestnásť najväčších hitov formácie. Presnejšie teda dvanástka hitov, plus nejaké remixy navyše. Z albumu sála energia a napriek tomu, že som zarytým odporcom chlapčenských kapiel, tento album ma vskutku nadchol. Súčasťou projektu je ďalej i DVD, na ktorom sa nachádza trinásť ťažiskových videoklipov tejto formácie.
Projekt je výnimočný i svojim bookletom, ktorý obsahuje množstvo fotografií a zaujímavých informácií o kapele i jednotlivých členov. Veľmi kvalitné spracovanie. Takto nejako by mala vyzerať každá výberová platňa. Hoci som nikdy nemal v pláne chváliť chlapčenské kapely, teraz sa tomu jednoducho neubránim. Tento produkt je skvelý a v obchodoch navyše za výnimočne priaznivú cenu.
Celkový čas: CD: 63:48, DVD: cca 60. minút
CD: 1. Bye Bye Bye, 2. Girlfriend (Remix featuring Nelly), 3. This I Promise You, 4. It’s Gonna Be Me, 5. God Must Have Spent A Little More Time On You, 6. I Want You Back, 7. Pop, 8. Gone, 9. Tearin’ Up My Heart, 10. I Drive Myself Crazy, 11. I’ll Never Stop, 12. Music Of My Heart (feat. Gloria Estefan), 13. Girlfriend (Cavemen Remix), 14. Gone (Kurtis Mantronik Remix), 15. Yo Te Voy A Amar (This I Promise You Spanish Version), 16. Gone (Spanish Version)
DVD: 1. Bye Bye Bye, 2. Girlfriend (Remix featuring Nelly), 3. This I Promise You, 4. It’s Gonna Be Me, 5. God Must Have Spent A Little More Time On You, 6. I Want You Back, 7. Pop, 8. Gone, 9. Tearin’ Up My Heart, 10. I Drive Myself Crazy, 11. I’ll Never Stop, 12. This I Promise You (Spanish Version) (Yo Te Voy A Amar), 13. Gone (Spanish Version)