Neuveriteľných desať rokov ubehlo od vydania multiplatinovej platne Left Of The Middle Austrálčanky Natalie Imbruglie a presne toto obdobie speváčka mapuje na aktuálnom výbere svojich najväčších hitov.

Neuveriteľných desať rokov ubehlo od vydania multiplatinovej platne Left Of The Middle Austrálčanky Natalie Imbruglie a presne toto obdobie speváčka mapuje na aktuálnom výbere svojich najväčších hitov. Dvanásť úspešných singlov dopĺňajú dve novinky napísané špeciálne pre túto príležitosť, titulná skladba Glorious a pesnička Be With You. Album vychádza okrem klasickej verzie i v špeciálnej edícii, doplnený o DVD, na ktorom poslucháč a divák nájde všetky videoklipy mladej speváčky.

Jej kariéra akoby išla v stopách spolurodáčky Kylie Minogue. Aj Natalie odštartovala svoju kariéru v nesmrteľnom seriáli Susedia, v ktorom zanechala minimálne dobrý dojem a keď v ňom skončila, vrhla sa na hudbu, opustila tri sestry, otca Taliana, mamu Austrálčanku a odcestovala do Londýna, kde sa začala venovať muzike.

Úspešne.

Mala dvadsaťdva rokov (v roku 1997), keď vydala svoj debutový album Left Of The Middle, ktorý sa do celého sveta rozišiel v náklade šesť a pol milióna kusov, čo bolo považované za neobyčajný úspech. Prvý singel Torn z nej urobili hviezdu svetových rozmerov, už iba vďaka tomu, že sa štrnásť týždňov držal na prvom mieste britskej hitparády a darilo sa mu v podstate na celom svete.

Napriek veľkej popularite sa s novým albumom neponáhľala. Radšej obišla svet so svojim koncertným programom a počas neho tvorila nové pesničky. Tie odprezentovala na novej platni v roku 2001, teda po štyroch rokoch od vydania svojho debutu. Platňa White Lilies Island priniesla so sebou niekoľko ďalších úspešných singlov a zo speváčky urobila hviezdu, ktorej pesničky sa začali objavovať vo filmoch, stala sa tvárou kozmetickej značky a vo filme si dokonca aj zahrala. Po boku Rowana Atkinsona a Johna Malkovicha to parádne rozkrútila v komédii Johnny English.

Materiál na tretí, zatiaľ posledný radový, album speváčky vznikal tri roky a desať z dvanástich pesničiek si speváčka zložila sama. Medzitým sa stihla vydať za Daniela Johnsona a v súčasnosti sa vracia na hudobnú scénu výberom svojich najväčších hitov.

Album prináša to najpodstatnejšie z jej tvorby, je príjemným pohľadom späť za úspešnou kariérou mladej Austrálčanky. Celá platňa sa nesie v príjemnom pohodovom duchu a do týchto koľají v pohode zapadli i dva pomyselné vagóny v podobe nových pesničiek, ktoré speváčka ponúka svojim fanúšikom.

Pri rekapitulačnom projekte, akým táto platňa je by sa dal očakávať trochu obsiahlejší booklet s množstvom štatistických informácií, no tie chýbajú. Avšak je to jediný nedostatok, ktorý sa dá tejto platni vytknúť. Podstatná je však hudba a tá vás na tomto projekte bezpochyby nadchne, pretože v prevažnej miere ju overil čas a platňa tak ponúka to najzásadnejšie, čo by ste mali od Natalie Imbruglie mať doma.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2007
Celkový čas: 57:05

01. Glorious