Nie každý príbeh o Popoluške sa skončí šťastne. Videoklip k novému singlu Gwen Stefani je toho jasným dôkazom. Iba pred pár týždňami ukončila svetové turné, v rámci ktorého navštívila i susedné Čechy, či Budapešť a zdá sa, že tam sa zdržala o niečo dlhšie, pretože práve na tamojšej železničnej stanici vznikali obrázky do jej zimného videoklipu.

Je to tak, Gwen Stefani nakrúcala v Budapešti video k pesničke Early Winter, ktorá je ďalším dôkazom toho, že rozmanitosť je tejto speváčke veľmi blízka, keďže ďalší singel predstavuje ďalší hudobný žáner, s ktorým sa Gwen popasovala. Tento raz stavila na pomalšiu pesničku, ktorej videoklip rozpráva príbeh Popolušky, ale naopak. Najskôr neskutočne šťastná, romanticky zamilovaná, žijúca život, ktorý ju nakoniec privedie až na pokraj skazy, kedy sa mení na šľapku šľapúcu pred železničnou stanicou. Alebo si to môžete prebrať aj úplne opačne a vyjde vám z toho romantický príbeh, pretože v ňom nie je presne špecifikované, ako to speváčka vlastne myslí, ibaže by to nesmela byť Gwen Stefani, aby nešokovala.

A ona šokuje nielen svojim postavením, úlohou šľapky, ktorej sa zhostila rovnako bravúrne, ako spevu v tejto skladbe. Šokuje a neprirodzene silným tmavým makeupom, ktorý z nej robí vampa ochotného pomstiť sa za všetko zlo, ktoré na nej bolo spáchané.

Gwen Stefani aj na svojej druhej platni z minulého roka predstavila celú škálu hudobných žánrov, prekvapila rôznorodosťou svojich skladieb, ale tiež faktom, že sa dokáže hravo a bravúrne zhostiť čohokoľvek v hudbe a dokáže to premeniť na zlato. A je úplne jedno či ide o dynamickú skladbu, alebo o pieseň dojemnú a lepivú, tak ako v tomto prípade. Gwen Stefani je hviezdou prvej triedy.

Na ďalšie aktuálne videoklipy sa pozrieme najbližšie v roku 2008.