Tak sme sa dočkali. Po vlažne prijatých singloch od niektorých „tretích“ superstaristov a po nemiestnom škandále, kedy víťazka dodnes nevydala album, pretože sa nevedela zmestiť do kože, je tu prvý zo superstar albumov, v tretej edícii tejto zábavnej šou.

Samozrejme, ani tento raz sa na trhu neobjavia albumy všetkých finalistov, dokonca je celkom zrejmé, že ich bude ešte menej, ako po druhej sérii, nič to však nemení na fakte, že prvá z nemnohých lastovičiek je už konečne na svete.

Skončila druhá, ale album má prvá. Dominika Mirgová síce na tvorbe svojej novej platne pracovala prevažne sama a hlavne vo vlastnej réžii, vydanie platne však zastrešuje veľké vydavateľstvo, čo môže byť pre mladú speváčku veľký prínos. Navyše, podarilo sa jej učarovať aj jednému z komerčných rádií, ktoré sa rozhodlo, že mladú speváčku podporí a jej debutové piesne hrajú veselo vo svojom éteri a plánujú aj premiéru videoklipu v rámci svojich možností.
Album Dominiky Mirgovej vznikal v rodnej Trnave a pre mladú speváčku je to viac menej plus, že si ju neodchytil žiadny zo zabehnutých bratislavských producentov, ktorí síce možno majú zvučné mená, no už im akosi chýba drive.

Zostava spolupracovníkov, ktorí bezpochyby neboli pre Dominiku žiadnou neznámou doménou, ale ktorých speváčka určite veľmi dobre pozná, prispeli k tomu, že tento album znie úplne v pohode a je príjemným spestrením leta. Na jeho počiatku ho Pyco pokrstil čokoládou a pravdu povediac neviem, čo mala symbolizovať, ale pravdepodobne z každého niečo, keďže album znie tmavo a je sladký.
Presne to totiž Dominika na svojej platni ponúka. Jej cesta smeruje k čiernej muzike, síce zatiaľ stále na taký domáci spôsob, ale hlavné, že z dvanástich pesničiek na platni je zrejmé, ktorým smerom sa speváčka mieni uberať, čo ju baví a kde sa v hudbe cíti dobre. Platňa je rozverná, veselá, miestami náročnejšia, ale to zvlášť pri pesničkách, na ktorých s Dominikov spolupracoval kolega Michal Chrenko, ktorému sa podarilo priniesť do pesničiek trochu viac života – neberte to prosím v zlom, tie pesničky sú živé, ale skladby, na ktorých spolupracoval Chrenko sú viac živšie, rockovejšie. Autor hudby je v podstate Jediný, aj keď tu by sa hodilo na konci mäkké „i“, pretože tí Jediní sú na platni dvaja a okrem hudby sa podieľali aj ako autori textu.

Dominika Mirgová na svojej prvej platni stavila na duety, hneď v troch prípadoch, pričom si zaspievala s otcom, už spomínaným Mišom Chrenkom a ešte aj s exkluzívnym hosťom z Kuby. Možno trochu príliš na jeden jediný album, ale dá sa to ustáť. Rovnako ako celá platňa, ktorá je na debut mimoriadne fajn, aj keď do budúcnosti sa zjavne očakáva od speváčky ďalší umelecký vývoj. Ale podstatné je, že dievča nastúpilo na ten správny vlak.

Vydavateľstvo: Sony BMG Music Entertainment, 2008

01. Všetko naopak
02. Posledný krát