Poďme sa pozrieť na zúbok kráske, ktorá si jediným hitom dokázala podmaniť doslova celý svet. Mladá Američanka má úsmev naozaj príjemný, lákavý a zvodný a zdá sa, že má aj talent.

Poďme sa pozrieť na zúbok kráske, ktorá si jediným hitom dokázala podmaniť doslova celý svet. Mladá Američanka má úsmev naozaj príjemný, lákavý a zvodný a zdá sa, že má aj talent. Alebo prinajmenšom dobre vie, čo je biznis a vie sa predať. Ako inak by sa jej podarilo ovládnuť hitparádové rebríčky doma v Amerike a vzápätí na to doslova v celej Európe, ktorej jej hit I Kissed A Girl momentálne kraľuje?
Možno je na to jednoduchý recept. Do skúmavky treba vložiť trochu Pink, ako prísadu primiešať Avril Lavigne a na vrch trochu profesionálnej drzosti Gwen Stefani. Podusiť na miernom ohni, tak aby sa ingrediencie správne zmiešali a nová lahôdka je na svete. Aspoň čo sa týka imidžu.
Pretože Katy Perry sa nepotrebuje stať umelkyňou vďaka tomu, že v sebe spojí tri ďalšie Kleopatry svetovej hudby. Ona má na to základy. Už detstva v Kalifornii totiž navštevovala umelecké školy, spievala v miestnych zboroch a vzhliadala sa vo svojich idoloch, ktorými ani náhodou neboli novodobé princezné, ale staré, ošúchané a najmä časom preverené harcovnice, z ktorých speváckeho umenia si dokázala vziať to najlepšie.
No a potom už len vyšperkovať imidž. A uznajme, čo v dnešnej dobe zaujme viac, ako polemika nad tým, či je speváčka lesbička, alebo nie je. Dve ruské krásavice si na tom postavili kariéru, aj keď tie rovno hlásali, že to tak je. Katy Perry priznáva, že sa síce bozkávala so ženou, ale lesbička nie je. Čo si však spevák, či speváčka môže priať viac, ako v podstate nevinnú informáciu, ktorá jej zaručí mediálny boom?
Navyše, speváčku pred pár týždňami poslal k vode jej priateľ. Dôvod? Ťažko povedať, možno sa iba dohadovať, že si dvojica jednoducho nesadla. Daná situácia akoby však Katy Perry naštartovala a momentálne sa to snaží svojimi piesňami a vystupovaním všetkým chlapom vrátiť aj s úrokmi.
Vo videoklipe k pesničke I Kissed A Girl netreba hľadať dej, ani sa pokúšať pochopiť, čo tým chce „básnik“ povedať. Prvoradé je, že v trojminútovom diele sa Katy predstavuje snáď vo všetkých pózach, pričom na sebe má toho žalostne málo a miestami sa až divák diví, že jej ešte nevybehne úplne všetko. Polohy som už v podstate spomínal, a ak si k tomu divák priráta drsný výraz v tvári, ktorý je istou formou výpovede, dynamický strih, šikovnú klapku a schopného kameramana, je nielen čo počúvať, ale hlavne je sa na čo dívať. S takýmto renomé sa dá dostať na vrchol hitparády o niečo jednoduchšie.

Súvisiaci interpreti: Katy Perry