Punkové výkriky vystriedala sústredenosť a nečakané priateľstvá. Novú nahrávku rockovo alternatívneho Budoáru staré dámy miestami oholil na kosť, mäso nasekal, nasamploval a späť naimplantoval producent Tomáš Vtípil. V piatok 4. septembra vydalo Indies Scope ich šiesty oficiálny album s názvom Kostřičky.
Kostřičkám dominuje aj osobitá postprodukcia z rúk experimentálneho hudobníka Tomáša Vtípila. "Ten s rozhodnosťou mäsiara miestami oholil nahrávku na kosť, mäso nasekal, nasamploval a späť naimplantoval," hovorí Marta a prezrádza, prečo sa rozhodli prizvať práve Tomáša: "Tomášovu hudbu som žrala už od puberty. Cítila som, že by nahrávke prospelo, aby s ňou ďalej odvážne zachádzal niekto zvonka a nebál sa prejaviť." Tomáš Vtípil naviac svojou krídlovkou rozvinul trumpety hosťujúceho Pepy Hřebena a fagot Broňka Šmida tak, že dychy nakoniec sprevádzajú celý album. Vítanými hosťami sú hlasy speváčok Prune a Vladivojny La Chii a zvuk klavíra.
Telesnosť je na doske všadeprítomná téma. Ožíva neživé. Aj naopak. Na obale platne vzniknutej v spolupráci s grafikom Františkom Eliášom kapela zápasí s kostrou a kožou párty-stanu. Nie a nie stan (podobne ako svoje skladby) zostaviť tak, ako sa podľa manuálu očakáva.
Informácie a foto redakcii Hudba.sk poskytol Přemysl Štepánek z vydavateľstva Indies Scope.