Tento album bude vôbec prvým štúdiovým počinom AC/DC po ôsmich rokoch, keď svoj posledný album 'Stiff Upper Lip', vydali ešte v roku 2000. Nový album sa v USA bude predávať výhradne cez sieť najväčších maloobchodov a to konkrétne cez Wal-Mart.
Krátko po týchto špekuláciách totiž kapela na svojej stránke Acdc.com zverejnila informáciu, ktorá potvrdzovala, že nový album nahrávajú. Na albume pracovali s producentom Brendanom O'Brienom a jeho dlhoročným zvukovým inžinierom Mikeom Fraserom a podľa posledných správ je už album dokončený.
Album, ktorý bude už pätnástym v histórii kapely a ktorého meno zatiaľ nie je známe, sa nahrával v kanadskom Vancouveri a na trhu by sa mal objaviť už onedlho.
AC/DC nie sú prvými, kto bude predávať svoj album pod značkou Wal-Mart. Aj nový album Bryana Adamsa sa v USA distribuuje exkluzívne v sieťach tohto obchodného gigantu a aj v jeho dcérskej spoločnosti Sam's Club Outlets.
V roku 2005 zase speváčka Alanis Morissette poskytla sieti kaviarní Starbucks exkluzívne práva na predaj jej novinky 'Jagged Little Pill - Acoustic'. Prvých šesť mesiacov od vydania si tak priaznivci Alanis v USA a Kanade mohli kúpiť jej album výhradne v obchodoch tejto značky.
Zdroj : music-news.com