V stredu, 26. decembra, sa začali Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji do 20 rokov v kanadskom Vancouveri. Sprevádza ich reklamná kampaň s názvom Neprespite MS juniorov, za ktorou stojí agentúra Wiktor Leo Burnett. Jej cieľom je cez deň uspať fanúšikov, aby boli v noci pripravení sledovať hokej.

Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) potrebuje svojich fanúšikov a ich podporu, ktorá je motiváciou pre dobré výkony mladých hokejistov. Preto sa rozhodol prostredníctvom reklamnej kampane úspávať počas dňa hokejových fanúšikov, aby boli v skorých ranných hodinách pripravení podporovať športové výkony juniorov, hoci na diaľku. Ako hlavnnú "uspávačku" oslovili Katarínu Koščovú, ktorá má s uspávankami profesionálne skúsenosti, keďže v roku 2013 vydala album Uspávanky

Kampaň sa realizuje prostredníctvom 30-sekundových spotov v rádiu a reťazci Kaufland. Fanúšikov sa pokúšajú uspať aj moderátori Fun rádia minútovými hokejovými uspávankami. Fanúšikovia, ktorí sú online, si môžu oddýchnuť vďaka AMSR videám, na ktorých Koščová uspáva hokejový štadión.


Nočnú bdelosť fanúšikov majú tiež podporiť odkazy samotných hráčov. Ich zásadnou myšlienkou je, že všetko možno odložiť na iný čas, ale hokej nepočká. Hráči zdôrazňujú, že najdôležitejšie je byť pripravený sledovať hokej.

Funkčnosť kampane preverí Fun rádio, ktoré bude zisťovať, či fanúšikovia naozaj spia a odpočívajú na večer. Súťaž má jednoduché pravidlá a víťazom sa stane ten, kto telefón nezdvihne. Poslucháči tak môžu vyhrať hokejový merch.


Autorka: Marína Valentovičová (zdroj: medialne.etrend.sk)
Foto: SZĽH

Súvisiaci interpreti: Katarína Koščová