Nikto nepochybuje o tom, že ZZ Top je v podstate konzervatívna južanská kapela s vlastnou identitou a štýlom – hudobným aj vizuálnym. Pri chronologickej ochutnávke z ich tvorby sústredenej na tomto 2CD sa to však môže javiť aj v inom zornom uhle.

Zaujímavé je sledovať ako sa v priebehu rokov mení svet okolo ZZ Top a trio muzikantov zo svojho zdanlivo neochvejného postu reflektuje čo je práve „in“. Zatiaľ čo v počiatkoch kariéry sa niektoré kúsky elektrických kovbojov až nápadne ponášali na hendrixovské kúzlenie, ba dokonca na aranžérske postupy a hlasový prejav škótskych bluesrockových Jethro Tull, neskôr, koncom osemdesiatych rokov, keď sa do ich gitarového štýlu začali nenápadne, ale neochvejne vkrádať klávesové nástroje, pripomínal ZZ Top raz Queen, inokedy Van Halen.
I keď je toto 2CD verným zrkadlom cesty kapely od blues k popu, ZZ nikdy neprestali byť vo svojom grunte rockovými hudobníkmi. Svoju južanskú ľahkosť si nikdy nenechali komplikovať hrou na veľké umenie. Nikdy by nenechali narušiť plynúci tok svojej hudby nejakými komplikovanými štruktúrami typu severských Rush. Naopak, ZZ Top sa skôr než na umenie hrali na jednoduchších „machov“, ktorí poznajú len whisky, seňority a svoje tri akordy. S absolútnym nadhľadom a ľahkosťou dokázali použiť tony sentimentu, rôznych parafráz, klišé a pritom stále zostať sami sebou. Kto však počúva ich hudbu s otvorenými ušami, tomu dôjde, že všetky svoje husárske kúsky predvádzajú s veľkou technickou rezervou a technickou pregnantnosťou.
Billy Gibbons je považovaný za jedného z mála štýlotvorných gitaristov, ktorého farba tónu plná napísknutí (umelých flažoletov) a masívny zvuk zlákal (do slepých uličiek) už stovky epigónov. Paradoxné pritom je, že zo všetkých dispozícií, ktoré ZZ získali od prírody, sú možno pre priamočiary účinok ich hudby najdôležitejšie tie nehudobné – zmysel pre humor a zábavu. Samozrejme, že bez talentu by to nešlo, poznáme však dostatok talentovaných, ale suchopárnych interpretov, ktorí zaujmú nanajvýš tak pri komerčnom predvádzaní hudobných nástrojov známych značiek.
Hudba ZZ Top je o symboloch zábavy – dlhých ženských nohách, silných autách s upravenými motormi a bezstarostnej jazde životom od jedného pobrežia k druhému. Ako je možné, že títo traja chlapíci zostali spolu bezo zmeny po takú dlhú dobu? Billy a Frank túto otázku okomentovali: „Našu muziku už robíme spolu dlhšie, než sme chodili do školy a dlhšie než sme boli ženatí, jednoducho dlhšie než čokoľvek iné.“ Zábava a číra radosť zo spoločného hrania sa zdajú byť tou hlavnou hnacou silou, ktorá ich udržala v neustálom pohybe napred po dobu 35 rokov.

Vydavateľstvo: Warner Music, 2004
Celkový čas: CD1 1:18:37 CD2 1:15:36 (Formát HDCD)
Žáner: Rock (Južanský rock, Boogie Roll)