Sladký Enrique sa vracia do hudobných hitparád už so štvrtým singlom zo svojej letnej platne, a dovolím si tvrdiť, že tak ako v prípade svojich predchodcov, aj tento raz si narazí mnoho ženských srdiečok.

Sladký Enrique sa vracia do hudobných hitparád už so štvrtým singlom zo svojej letnej platne, a dovolím si tvrdiť, že tak ako v prípade svojich predchodcov, aj tento raz si narazí mnoho ženských srdiečok. Avšak zaručujem vám, že aj tí najskalnejší fanúšikovia tohto „lover boya“ ostanú prekvapení a to hneď niekoľkokrát. Dámy pozor, zvlhne vám nielen oko, predpovedám.

Samotná skladba je lepivý slaďák, ktorých Enrique vyprodukoval už viac než dosť a ak si spomínate na hit Hero a jemu podobné a boli ste z neho unesení, presne to vám hrozí aj v prípade tejto novej skladby. Vyšperkovaná do poslednej noty, absolútne bravúrne zvládnutá po technickej stránke a výborne naspievaná, čo sú devízy tohto speváka a nahrávacieho štúdia.

Najskôr vás ale šokuje úvod videoklipu, ktorý ako celok trvá viac než päť minút, hoci pesnička samotná je zhruba štvorminútová. Úvodnú viac ako minútu totiž vidíte Enriqueho, ako sa vracia domov, kráča po ulici, nastupuje do výťahu a všade vidí dievča svojho srdca, hoci nateraz je sám. Hudba? Nikde! Tá sa rozbieha až po viac ako minúte a strháva diváka do deja (hoci predpokladám, že väčšine televízií sa podarí úspešne ten úvod strihať, čím však divák prichádza o podstatu). No a v tej zhudobnenej časti už ide naozaj do tuhého. Enrique je plný spomienok na nenaplnenú lásku a všade, kde sa pohne, vidí svoje dievča.

Dominantou príbehu sú spomienky na poriadne šteklivé momenty, odohrávajúce sa v posteli. Fanynky tohto speváka si skutočne prídu na svoje. Pri laškovaní v posteli totiž zo seba sťahuje tričko, nohavice má stiahnuté na pol zadku a vo víre vášní mu priateľka dokonca rozopína nohavice. Stop (pokračovanie nabudúce)!

Nie, k vyvrcholeniu tu síce nedochádza, ale aj tak mám pocit, že pesnička sa bude vysielať až po 22-ej hodine. Avšak Iglesiasovi v tomto prípade patrí veľké Bravó! Posunul hranice erotiky v klipovom stvárnení svojich piesní opäť o krok ďalej, je odvážny a jeho herecký výkon, hoci stojí na jeho pohľade, je presvedčivý. Navyše, technicky sa strieda čiernobiely obraz s farebným, čo vytvára ešte silnejší dojem. Nie, nie som zástancom sladkých chlapcov, ale od Iglesiasa by som očakával presne toto, takže chlapec nesklamal. Mňa určite, a čo potom povie nežné pohlavie ...