Unikátne spojenie novinkového albumu (CD1), doplneného vianočnými pesničkami a kolekcie evergreenov Jany Kocianovej, ktoré sa z rôznych dôvodov nedostali na kompiláciu 20 naj (CD2).

Unikátne spojenie novinkového albumu (CD1), doplneného vianočnými pesničkami a kolekcie evergreenov Jany Kocianovej, ktoré sa z rôznych dôvodov nedostali na kompiláciu 20 naj (CD2). Nájdete tu okrem iných skvelých skladieb aj víťaznú pesničku Bratislavskej lýry z roku 1976 (Pár nôt) ako aj skvelý extra bonus kde sa v špeciálnej prerábke geniálnej melódie Henry Manciniho (Peter Gunn) stretli Jana Kocianová a skupina Vidiek.

Jana Kocianová sa vkradla na predvianočný vianočný trh celkom nečakane a veľmi príjemne šokuje nielen svojich fanúšikov, ale všetkých milovníkov kvalitnej populárnej hudby. Jej hlas naozaj inšpiroval maliarov i básnikov, avšak hlavné je, že vďaka nemu vyčarovala neskutočné množstvo pesničiek, ktoré sa stali legendami.

Legendárna speváčka sa na sklonku roka predstavuje veľmi silným hudobným počinom, novinkovým albumom s trinástimi dokonalými pesničkami. Tie sú naozaj úžasné po stránke hudobnej, textovej, avšak najmä po speváckej stránke, kde sa Kocianová predstavuje, ako skutočná madam speváčka. Bonusom tohto projektu je šesť vianočných tradiconálov, ktoré v prevedení Jany Kocianovej dostávajú úplne iný, dokonalý rozmer.

Druhé CD je zostavou najväčších hitov z jej trinástich radových albumov, ktoré sa rôznych dôvodov nedostali na výberovku 20 Naj z minulého roka. Tešiť sa môžete na skladby, na ktoré ste možno už dávno zabudli, avšak sú to pesničky, ktoré sú nesmrteľné. Na záver vás čaká unikátny bonus, spojenie Jany Kocianovej a Janka Kurica zo skupiny Vidiek v pesničke Bye Bye Baby.

Jana Kocianová: speváčka bluesu, džezu aj gospelu Jana Kociánová vyrastala na Záhorí v Šaštíne. Nositeľka troch zlatých Bratislavských lýr začala svoju spevácku kariéru ako 21-ročná po výhre v televíznej súťaži O zlatú kameru. Po maturite, keďže rodičia jej umeleckú kariéru neveľmi schvaľovali, začala študovať na Farmaceutickej fakulte UK v Bratislave a na pedagogickej fakulte. Po angažmán v Nemecku sa vrátila na domáce pódiá hitom Zahoď starosti. Nasledovali pozvania do rozhlasových, televíznych aj nahrávacích štúdií. Jej profesijný i hudobný život do veľkej miery formoval bubeník Jozef Skvařil, za ktorého sa po 20-tich rokoch spolužitia vydala. Účinkovala v bratislavskej Tatrarevue, spievala v programoch Karla Gotta. Neskôr mala vlastný hudobný program. Objavila sa aj vo filmovej rozprávke Popolvár najväčší na svete z roku 1982.

Jana Kociánová má na svojom konte veľa televíznych programov z času na čas reprízovaných a takmer desiatku dlhohrajúcich platní s jej najznámejšími pesničkami. Zvíťazila s nimi aj na medzinárodných súťažiach, napríklad v nemeckých Drážďanoch a na festivale vo Villachu v Rakúsku. (internet)

Vydavateľstvo: Opus, 2007
Celkový čas: CD1: 69:11, CD2: 78:48

ZOZNAM SKLADIEB: