Lámač ženských sŕdc Enrique Iglesias sa opäť prihrnul na scénu. Prichádza už s druhým singlom zo svojho aktuálneho albumu Seven. Pomalý "piloťák" vystriedala dynamická skladba, z ktorej sa pomaly stáva jasný hit, čo v prípade Iglesiasa nie je vôbec náhoda.

Lámač ženských sŕdc Enrique Iglesias sa opäť prihrnul na scénu. Prichádza už s druhým singlom zo svojho aktuálneho albumu Seven. Pomalý "piloťák" vystriedala dynamická skladba, z ktorej sa pomaly stáva jasný hit, čo v prípade Iglesiasa nie je vôbec náhoda. Keď sa totiž spojí interesantný "ksichtík" so zaujímavým speváckym prejavom, tak sa hity rodia jedna radosť. A Enrique ich má na konte už peknú kôpku. V prípade tohoto speváka je to však už horšie s videoklipmi. Akoby nápady ich tvorcov odplávali niekde na ľadovej kryhe do nenávratna.
I ten najnovší sa odohráva v akejsi zadymenej miestnosti, kde je párty, na tej je kopec ľudí, prevažne žien a jedna z nich poľuje na idola. Spevák sa jej všemožne vyhýba a prostredníctvom pesničky jej oznamuje, že ju nemiluje a robí všetko preto, aby sa s ňou nestretol. Samozrejme nemôžu chýbať scény, kde spevák sedí na veľkom gauči a rozťahuje na svojom tele všetko čo sa dá - v rytme hudby, samozrejme. Opodiaľ ho sleduje počerná výborná speváčka Kelis, ktorá si to s ním v pesničke rozdáva (samozrejme, po hudobnej stránke). Nechýbajú spomalené davové scény, pri ktorých Enriqueho pophladí hádam každý kto ide okolo a samozrejme v závere improvizované koncertné vystúpenie, kde davy šalejú a spevák sa zmieta pred mikrofónom akoby mal žalúdočné problémy. Zabite ma ak chcete, ale najnovší Iglesiasov videoklip pôsobí akoby vznikal za pochodu, v rýchlosti a bez uváženia. Akoby bol zostrihom toho všetkého, čo chlapec už nakrútil. Neprináša nič nové. Enrique stojí na jednom mieste a nepohýňa sa dopredu. Je však pre neho veľkým šťastím, že nezaradil ani spiatočku. Chlapče, máš na viac!