Koncerty boli odjakživa silnou stránkou skupiny U2. Táto typická štadiónová skupina sa na prelome sedemdesiatych a osemdesiatych rokov stala jedným z hudobných symbolov Írska.

Koncerty boli odjakživa silnou stránkou skupiny U2. Táto typická štadiónová skupina sa na prelome sedemdesiatych a osemdesiatych rokov stala jedným z hudobných symbolov Írska. Po globálnom úspechu ich albumu Joshua Tree a čoraz častejšom koncertovaní za atlantickým oceánom začali U2 aj hudobne viac koketovať s Amerikou. Netrvalo dlho a pre Britov typické inšpirácie čiernou hudbou sa postupne menili na chemické injekcie elektroniky. Sebaironizujúce prešľapovanie v slepých uličkách na seba zobralo podobu diskotékovej a „mekdonaldovskej“ popkultúry. Bono prezlečený v tričku svalovca si svoje nie príliš prínosné tvorivé úlety kompenzoval charitatívnymi aktivitami a zvyšok kapely sa zmenil na profesionálov obliekajúcich sa po večeroch do svojich koncertno-karnevalových kostýmov.
Pomyselná loď skupiny U2 už pomaly mizla za obzorom viditeľným z írskych brehov a domácemu publiku už nedokázali ponúknuť to, pre čo si ich Dublinčania a obyvatelia ďalších miest „zeleného ostrova“ kedysi tak obľúbili. Dalo by sa povedať, že Íri odovzdali hudbu U2 svetu ako štafetový kolík. Nie že by v deväťdesiatych rokoch neobohatilo repertoár skupiny aj niekoľko skutočne dobrých skladieb, lenže, ako sa hovorí, svetská sláva - poľná tráva. Nemohli na to neprísť ani Bono, The Edge a ostatní dvaja členovia skupiny, a tak, širokým oblúkom zahájili návrat do rodnej zátoky.
Ich hudba sa začiatkom nového milénia vrátila od elektronických orgií späť k živým nástrojom a ozvali sa z nej aj dlho maskované emócie. Odpadli megalomanské scény a kostýmy používané dovtedy na svetových koncertných pódiách. To, čo chceli U2 dať svojmu publiku symbolizoval tvar srdca často sa vyskytujúci v grafike ich CD albumov, DVD nosičov, www stránok, ale aj na scéne - po móle v tvare srdca vstupovali na svojich koncertoch teraz už civilne oblečení hudobníci hlboko medzi publikum. Mohli sme to vidieť už na predošlom DVD skupiny s názvom Elevation, ktoré bolo záznamom z ich bostonského koncertu roku 2001.
Hudobný obsah spomenutého nosiča sa v mnohom prekrýva s obsahom nového, návratového DVD - U2 Go Home. Podstatnou pointou je, že koncert sa konal symbolicky pod írskym hradom Slane, ktorý má v histórii skupiny svoje miesto. Význam tohto druhého DVD z koncertnej túry Elevation je hlavne emotívny a ocenia ho najmä domáci fanúšikovia skupiny, ktorí vytvorili pre U2 skvelú atmosféru nabitú energiou. U2 tu hrajú o poznanie civilnejšie a úprimnejšie. Podstatnú časť repertoáru tvoria skladby z obdobia okolo Joshua Tree.
DVD obsahuje aj takmer polhodinovú dokumentárnu prílohu z roku 1984, kedy v sálach hradu vznikali podklady platne Unforgettable Fire.

Vydavateľstvo: Universal 2004
Celkový čas: cca 76 + 28 min