Dve mimoriadne osobnosti, dvaja výborní speváci, dvaja absolútni profesionáli v odbore výbornej zábavy na mimoriadnej platni, plnej výborných a nezabudnuteľných melódií, ktoré prekonali generácie.

Ich spoločné duety patria v našej populárnej hudbe k historicky najlepším a najzaujímavejším, pretože, o čo obvykle menej pátosu, o to viac vtipu a dobrej zábavy. Helena Vondráčková s Jiřím Kornom nesuplovali donekonečna zamilovaný pár, ich stretnutia boli skôr priateľské, humorné, ba až sympaticky poloironické.

Celkom dvadsaťjeden skladieb je prehliadkou dvadsiatich už známych a jedného tušeného hitu, pretože súčasná verzia skladby Těch pár dní si o hitovosť priam žiada. Snáď to pochopia aj zostavovatelia playlistov nielen českých solidných rádií. A ak k tomu pridáme klasiku ako To pan Chopin, Já na bráchu – blues, Slunce, Zvonky, Každá trampota má svou mez, alebo Já půjdu tam a ty tam, je jasné, že tento výber nemôže naozaj nikoho sklamať.

Špeciálny fototermín pre skladací obal, jedna úplne nová edičná novinka, doteraz nevydaná skladba A Boy Like Me, A Girl Like You, bonusový studiový prídavok z tohtoročnej jari, to všetko v kombináciu so společnými koncertami aj na Slovensku, presne také je toto CD jednej úžasnej dvojice, ktorá má svojom konte more hitov.
Helena Vondráčková a Jiří Korn sú na hudobnej scéne neuveritelných tridsať rokov. Presne v tom období zažiarili jako dvojica po prvý raz. V období osemdesiatych rokov boli neoodeliteľnou súčasťou televíznych zábavných estrád. Album neprináša mne Idinu známu pesničku tohoto dua, ktorá mi tu chýba a to skladbu Když zabloudíš, tak zavolej, v ktorej sa Korn objavuje sice iba veľmi málo, ale predsa. Ak sa teda nemýlim. Aj napriek tomu si však myslím, že k svojmu milému jubileu táto dvojica, rovnako jako i nemálo ich priaznivcov nemohli dostať lepší darček.

Helena Vondráčková (* 24. jún 1947, Praha) je populárna česká speváčka. V roku 1977 vyhrala GRAND PRIX na festivale v Sopote v Poľsku. Je známa predovšetkým v Česku, Poľsku a na Slovensku. Spieva po česky, poľsky, nemecky a anglicky. Na svojom konte má desiatky výborne predávaných albumov. Je druhý raz vydatá, žije v Řitce neďaleko Prahy. V devňťdesiatych rokoch zaznamenala obrovský návrat na hudobnú scénu vďaka tanečným pesničkám, ktoré jej produkoval Slovák Stano Šimor. Helene vondráčková je hviezda, ktorá naposledy rozospievala Moskvu a v súčasnosti kraľuje reklame na nanuky.

Jiří Korn je bezpochyby ikonou českej populárnej hudby. V osemdesiatych rokoch dominoval ako sólový spevák, pričom nahral päť sólových albumov. Po revolúcii sa prejavili všetky jeho schopnosti naplno. Dodnes kraľuje muzikálovej scéne v Čechách, pohrával sa s tanečnou muzikou, mimoriadne obľúbené sú však aj jeho unplugget vystúpenia s formáciou 4SET. Hral v niekoľkých filmoch, okrem iných v rozprávke Honza málem králem, Jakubiskovom muzikáli Takmer ružový príbeh a momentálne aj vo filme Kvaska, ktorý poukazuje na zákulisie príprav muzikálu.

Vydavateľstvo: Supraphon, 2007
Celkový čas: 67:29