Výhra v Superstar so sebou prináša úžasnú možnosť pre začínajúcich a nedočkavých. Lukáš Adamec s kapelou Siempre nahral album s rovnomenným názvom ešte pred začiatkom speváckej súťaže. Ich spoločná druhá nahrávka, ktorá nesie veľmi podobné meno - Siempre & Lukáš Adamec, je síce od prvotiny lepšia, no dych nikomu nevyrazí.

Lukáš Adamec sa so svojou kapelou Siempre postavil pred neľahkú úlohu priniesť na slovenskú rockovo-popovú scénu niečo nové, no v tomto smere sa im nič inovatívne nepodarilo. Vydarený pokus o slovenské pop-reggae v singli Neboj sa je príliš málo na to, aby sa nahrávka stala výnimočnou. A hoci texty o láske pravdepodobne poslucháčov nikdy neomrzia, typicky rockové skladby už majú v tomto smere menej šťastia.

Ďalší album zo Superstar

Neboj sa, Rozprávka či Mám chuť majú šancu blysnúť sa v slovenských rádiách, ale do auta na dlhú cestu by som si tento album určite nezobrala. V niektorých momentoch sa pesničky akoby zlievajú do jednej a vzniká len plynulý rockový hluk.

Balzamom na uši je strategicky umiestnená siedma skladba Rozprávka, ktorá je celkom príjemným "slaďákom". Pomalé pesničky jednoducho k rockerom patria a Rozprávka má potenciál stať sa titulnou skladbou k animovanej komédií, avšak moc lámať ženské srdcia v sebe pravdepodobne neskrýva aj preto, že je prvoplánovo rozprávková bez skrytých úmyslov.

Dobrá energia nestačí

Album Siempre & Lukáš Adamec s podtitulom Rock 'N' Funk 'N' Roll Manifest zachytáva energiu s istou dávkou rebélie a s obrovskou chuťou robiť hudbu. No rockové gitarovky už svoje plodné obdobie prežili a ich sláva sa pravdepodobne tak skoro nevráti. Vydať klasický gitarovo-rockový album v časoch, keď elektronika vládne tvorivým svetom predstavuje obrovský risk, ktorý sa nemusí skončiť úspechom.

Lukáš Adamec si so svojou kapelou možno povedali, že chcú hrať hudbu, ktorú majú radi. V tom prípade sa však nemôžu čudovať, že ich skladby poslucháčom stále niečo a niekoho pripomínajú. Adamec sa ponáša na Ivana Táslera, a to najmä svojimi popevkami v pesničkách a speváckou spontánnosťou. Byť niekomu podobný síce nie je zlé, ale jeden Tásler už na scéne je. Pri počúvaní albumu Lukáša Adamca som sa nemohla zbaviť pocitu, že ide o tuctovú nahrávku, ktorú si pravdepodobne už nevypočujem.

Najväčším pozitívom celého albumu je odhodlanie mladého speváka a sympatická snaha prispieť do hudobného sveta dobrým projektom. Napokon, stále platí, že Slovensko je konzervatívna krajina, a teda aj Lukáš Adamec má nádej na kúsok úspechu s konzervatívnym, úprimným albumom. Dokonca si viem predstaviť, že na koncertoch vyznejú ich skladby dobre a ľudia sa budú výborne baviť, hoci aj na rockovom slovenskom stereotype.

Siempre - Neboj sa

Siempre & Lukáš Adamec (Rock 'N' Funk 'N' Roll Manifest)
(Bee Production, 2012)