Dvojica Braňo Jančich a Magda Vyletelová sa vo víre šoubiznisu objavili na sklonku minulého storočia. Ich prvý hit Ži! Pochádza z roku 1999. Za tých osem rokov priviedli na svet osem albumov, a hoci nikto nikdy nepovie, že sa pohybovali na vrchole žiadanosti, urobili ráznu dieru vo svete slovenskej populárnej hudby.

Dvojica Braňo Jančich a Magda Vyletelová sa vo víre šoubiznisu objavili na sklonku minulého storočia. Ich prvý hit Ži! Pochádza z roku 1999. Za tých osem rokov priviedli na svet osem albumov, a hoci nikto nikdy nepovie, že sa pohybovali na vrchole žiadanosti, urobili ráznu dieru vo svete slovenskej populárnej hudby. Dokonca dosť výraznú, keďže si dovolím tvrdiť, že s príchodom každej novej platne, mala dvojica P.S. isté miesto v rebríčkoch hitparád. Ich single totiž mali hlavu, pätu, nenáročné a ľahko zapamätateľné texty (až na pár výnimiek, kedy sa dvojica rozhodla spievať o dosť silných veciach – pieseň pre Maja) a spevné refrény. Jednoducho hity.

Dôležité tiež je, že práve túto dvojicu nikdy neopantal akýsi pocit dôležitosti a tak bolo dobrou tradíciou, že publikum sa na ich albumy tešilo dávno predtým, než vôbec bolo jasné, že sa na nich objavia hity. Osobne za najvydarenejší album P. S. považujem ich dvojku Všetko naopak , kde sa nebáli experimentovať s trochu rockovejším nádychom svojich pesničiek a v mojom osobnom prípade je to album, ktorý si pamätám dodnes, hoci vznikol pred piatimi rokmi.
A neprišlo mi na um opovrhovať touto dvojicou, ani keď som zistil, že speváčka má za sebou zázemie silného muža vtedy televízneho biznisu, neskôr politiky, či, keď sa prevalilo, že Braňo s Magdou netvoria pár iba na scéne. Kapela P. S. mi totiž vždy prišla ako zostava ľudí, ktorá muziku nerobí na silu, ale preto, že cíti, že to tak má byť.

Výber najväčších hitov tejto formácie je toho jasným dôkazom. Album prináša neuveriteľných dvadsaťjeden skladieb, vrátane jedinej novinky, ku ktorej sa ešte dostanem. V tejto chvíli je však podstatné, že keď som CD vložil do prehrávača, otočilo sa v ňom niekoľkokrát a ani na chvíľu nenudilo. Valila sa z neho príjemná muzika, pri ktorej sa dá písať, variť (bez urážky), alebo len tak v pohode relaxovať. Ide o hity jednej kapely, ktorá má svoje miesto na hudobnom poli, je to miesto relatívne stabilné, no hlavne pozitívne.

Súčasťou je už spomínaný bonus, ktorým je pesnička Nič nie je stratené , ako spomienka na osobný vzťah dvojice, ktorý sa však už skončil. Kapela, ako taká však vraj pokračuje ďalej, tak uvidíme, aká bude ich umelecká budúcnosť.
Súčasťou balenia je i DVD s videoklipmi. Jediné, čo mi na tomto projekte prekáža, je fakt, že oba nosiče sú nastoknuté na jednej „gombičke“, čo je dosť nepraktické. Inak je však DVD spracované veľmi kvalitne. A to nehovorím iba o obraze a zvuku. Pesničky sú rozdelené do štyroch kategórií, podľa albumov, na ktorých sa objavili. Na majiteľa projektu čakajú však aj dva dokumenty, fotogaléria a bonus.

Albumom Best Of uzatvára kapela P.S. jednu dekádu svojej existencie. Dúfam, že budúcnosť bude aspoň tak úspešná.

Vydavateľstvo: Home Production, 2007